• Cubaxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Hallo!

Ik heb sinds kort samen met een maat van mij een VPN verbinding, hiermee willen we onder andere onze films delen met elkaar. Dit is erg handig maar af en toe een beetje onoverzichtelijk. Ik vroeg me dus af, is er software waarmee je al je films in een map, of zoals wij hebben al onze films bij elkaar, overzichtelijk kunt weergeven? Kan dit dan ook met plaatje en informatie van IMBD of Moviemeter of zo iets?

Ik ben gewoon benieuwd, en ik denk dat jullie mij hierbij wel kunnen helpen!

Groet,
Cubaxe

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat is het idee dan? Dat je een mooi overzicht van elkaar hebt of van de totaliteit? En is het puur voor weergave of ook voor het streamen en dus bekijken van films?

[ Voor 32% gewijzigd door BtM909 op 29-10-2011 01:08 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Cubaxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Puur voor de weergave, om te zien welke films we hebben. Afspelen is niet heel belangrijk. Ik heb al een beetje zitten kijken met Windows Media Center maar dat vind ik zelf niet heel fijn werken..

Verwijderd

Probeer eens ember media manager.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
http://www.mymovies.dk/products/collection-management.aspx

Zoiets misschien? Naadloze werking met mediacenter. Database makkelijk te beheren en kan de index van je maat ook gewoon uitlezen :)

Carpe Diem