Heyhey, Ik ben zelf groot fan van League of Legends maar ik heb ook een hele hechte groep vrienden die het ook spelen voor de gezelligheid, maar voor 2 ervan is dit zo'n beetje het eerste spel wat ze spelen en een MOBA-game kan soms voor hun frustrerend zijn omdat die veelal door mensen zoals ik (en de andere vriend) word gespeeld die dit al jaren doen
.
Dus! Ik ben ook eventjes opzoek naar een ander spel en ik hoop dat jullie mij een beetje een idee kunnen geven wat ik zoek
Ik ben wel een beetje picky - maar er is vast wel een spel is waar wij nog niet van weten.
Dus bij deze ff mijn eisen
- Free 2 Play
- MMORPG Elementen
- Niet te overweldigend/ingewikkeld
- Geen pay 2 win
- Progressie moet een beetje soepeltjes gaan.
- Misschien Munchkin achtige
Mijn ergernissen bij free 2 play MMORPGs is dat het er meestal te gedurfd is en ze te erg hun best doen om elementen van World of Warcraft te evenaren i.p.v met een beetje creativiteit en simpelheid en humor een leuk spel neer te zetten (denkt eventjes aan munchkin:)
Bij voorbaat dank
Dus! Ik ben ook eventjes opzoek naar een ander spel en ik hoop dat jullie mij een beetje een idee kunnen geven wat ik zoek
Ik ben wel een beetje picky - maar er is vast wel een spel is waar wij nog niet van weten.
Dus bij deze ff mijn eisen
- Free 2 Play
- MMORPG Elementen
- Niet te overweldigend/ingewikkeld
- Geen pay 2 win
- Progressie moet een beetje soepeltjes gaan.
- Misschien Munchkin achtige
Mijn ergernissen bij free 2 play MMORPGs is dat het er meestal te gedurfd is en ze te erg hun best doen om elementen van World of Warcraft te evenaren i.p.v met een beetje creativiteit en simpelheid en humor een leuk spel neer te zetten (denkt eventjes aan munchkin:)
Bij voorbaat dank