I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je bericht heeft wel een lock. Als we een bericht aanpassen (bv mbr) dan kunnen we een vinkje zetten zodat je zelf het bericht niet meer aan kunt passen. In dit geval is het vinkje gezet, maar het lijkt zonder reden te zijn (lees: een mod heeft zitten suffen) OF het is een bug.
Ik kom bewust niet aan het vinkje om te voorkomen dat ik het opsporen van een mogelijke bug verstoor. Laten we even op een devver wachten die er meer verstand van heeft.
Ik kom bewust niet aan het vinkje om te voorkomen dat ik het opsporen van een mogelijke bug verstoor. Laten we even op een devver wachten die er meer verstand van heeft.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ah, dan zal ik de waarschijnlijke mod (pven schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:28:
Je bericht heeft wel een lock. Als we een bericht aanpassen (bv mbr) dan kunnen we een vinkje zetten zodat je zelf het bericht niet meer aan kunt passen. In dit geval is het vinkje gezet, maar het lijkt zonder reden te zijn (lees: een mod heeft zitten suffen) OF het is een bug.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat vinkje staat tegenwoordig default weer aan....pven schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:28:
Wel als er geen daadwerkelijke wijziging is geweest - en gezien het feit dat er ook geen diff is lijkt dat het geval te zijn.gambieter schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:30:
[...]
Ah, dan zal ik de waarschijnlijke mod () even DMen. Kunnen jullie een bericht locken zonder dat dit zichtbaar wordt als "<naam mod> heet dit bericht gewijzigd"?
Intentionally left blank
Heb net een bericht gekregen van de verantwoordelijke mod: het is inderdaad een foutje (edit indrukken ipv quote). Omdat ik niet zichtbaar kreeg dat er iets veranderd zou zijn, kon ik geen reden zien.
Is het zinvol om dan toch automatisch te laten zien "moderator heeft bericht aangepast (0%)"? Maar aangezien het niet vaak zal voorkomen (zolang mods maar de juiste knopjes indrukken
) is actie niet echt nodig
.
Mag dicht wat mij betreft, de vraag is beantwoord en het kwam door "per ongeluk mod ingrijpen"
Is het zinvol om dan toch automatisch te laten zien "moderator heeft bericht aangepast (0%)"? Maar aangezien het niet vaak zal voorkomen (zolang mods maar de juiste knopjes indrukken
Mag dicht wat mij betreft, de vraag is beantwoord en het kwam door "per ongeluk mod ingrijpen"
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 28-10-2011 21:01 ]
Dit lijkt me inderdaad een dusdanig uitzonderlijke situatie dat er wmb geen actie noodzakelijk is
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()