Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Topicstarter
Sinds een aantal dagen, misschien al meer dan een week. Zijn de gedeelde Picasa albums bij ons niet meer zichtbaar in Android. In de gallery van de Transformer, Tab 8.9, SGS, SGSII zijn de gedeelde albums niet meer zichtbaar. Via de web interface werkt de boel nog gewoon op de computer en de android apparaten.

Iemand een idee? Anderen hier ook last van. Komt dit door de patent "oorlog" tussen Samsung en Apple die Samsung recentelijk gedeeltelijk in Nederland verloor.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Picasa is van Google, niet van Apple dus ik snap je link niet met de "oorlog". Google heeft wel pas Plus gelanceerd voor Apps en de koppeling met Picassa zit er ook in. Misschien moet je eens in plus kijken wie er bij je albums mogen komen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Topicstarter
Ik zal eens kijken of het aanmaken van Google+ accounts en het vervolgens via + delen werkt. Bedankt voor de tip, zal het even laten weten of dit het probleem oplost.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Topicstarter
Nu de foto's tussen personen en circles gedeeld, maar nog steeds niks. :( Iemand dezelfde problemen?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ben net alles opnieuw aan het uploaden (omdat plus geen limiet heeft en picassa wel), dus duurt wel even voor ik kan kijken of het goed werkt of niet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Topicstarter
Gebruik wel de app "just pictures" wat met Google+ kan ik mobiel niet eens inloggen op mijn Tablet of Mobile. Op de Pc geen probleem. En dat Google plus is echt ook te moeilijk voor de oudjes. Wat een gekut. Lekker Google, heel de familie zeiken dat ze geen foto's kunnen kijken, en ze zaten ook nog eens op vakantie in het buitenland bij familie!

[ Voor 23% gewijzigd door tHe_BiNk op 28-10-2011 22:31 ]

Pagina: 1