Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Topicstarter
Ik heb een Sony autoradio: de BT3900U. Deze heeft iPod Direct, bluetooth en handsfree (dus een ingebouwde mic).

Ik luister altijd muziek van mijn iPhone 4 via bluetooth en kan zonder problemen telefoontjes aannemen en bellen.

Maar nu met mijn iPhone 4S zou ik graag onder het rijden gebruik willen maken van Siri. Ik kan geen knoppen bekennen op mijn radio die Siri activeert. En als ik op de homeknop klik van mijn iPhone, dan wordt Siri geopend (en hoor ik die 'ping'), maar ze 'luistert' niet.

Dus het 'luisteren' gebeurt niet met Siri, maar wel gewoon met het handsfree bellen.

Bij handsfree bellen staat de radio op BT iPhone, en tijdens het navigeren/muziek luisteren, staat de radio op BT Audio. Dat is ook de modus waarin ik Siri wil gebruiken.

Iemand een idee?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-08 11:38

jopitan

It's just a fact

Geeft Siri response? Zo nu kan het zijn dat de telefoon te ver van je mond af zit of dat 'ze' geen geluid opvangt.

Hier zijn de commands trouwens: http://www.ijailbreak.com/ipad/siri-voice-command-list/

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Topicstarter
Eerst hoopte ik dat het via de mic van de autoradio zou gaan. Toen dat niet werkte heb ik het ook geprobeerd door m'n mond bijna tegen de iPhone te houden. Ook dat werkte niet. Siri toont ook niet dat er iets wordt geregistreerd

I'm just taking care of business