Toon posts:

productreviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Gisteren heb ik een simpele review gemaakt omdat ik erg ontevreden was / ben over de iphone 4S.
Deze is tov de iphone 4 alleen maar slechter geworden vind ik, voor de iphone 4 heb ik ook een slechte review gegeven.

productreview: Apple iPhone 4S 16GB Zwart review door Verwijderd
Ten eerste zijn de reacties wat minder, maar het is bekend dat negativiteit tegen apple producten mensen vol in de aanval gaan, vandaar dat ik ook heb onderbouwd.

productreview: Apple iPhone 4S 16GB Zwart review door NotSoSteady
Vervolgens komt deze tegenreview, deze is puur bedoeld om mij op te jutten. Hij geeft alles gewoon de maximale score en geeft ook aan dat het bedoeld is ten opzichte van mijn review.

Zoals je hier ziet is dit ook het geval met de ipad review:
http://tweakers.net/productreview/user/356502

Jammer dat als iemand ontevreden is (met reden!) maar gewoon geen tijd heeft om een goede tekst review te maken zo wordt behandeld.
Mijn review is naar eerlijkheid gemaakt, van de andere lijkt me dat niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:27
je vraagt zo ook om problemen he, Als je zo ontevreden bent met de iphone onderbouw dat dan door een mooie review te schrijven hier hebben we natuurlijk niet echt veel aan. Dit zijn mischien jouw ondervindingen maar niet echt realistisch.

Dit omdat de 4S een mooie update is voor de 4.
er zijn een hoop mooie update's in de 4s maar ook want mindere
maar de werking van de telefoon blijft gewoon net zo goed als de 4.

Mischien is een tochscreen telefoon gewoon niet jouw ding maar daarom is zoon negative "review" niet echt nodig

[ Voor 39% gewijzigd door HKLM_ op 28-10-2011 16:59 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een galaxy S2 en daar ben ik zeer positief over, zoals je ook in mijn reviews ziet.
de iphone 4 vond ik ook al erg ondermaats.

dit is mijn eerlijke mening, dan hoeft dit niet zo afgeschilderd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:51:
Gisteren heb ik een simpele review gemaakt omdat ik erg ontevreden was / ben over de iphone 4S.
Deze is tov de iphone 4 alleen maar slechter geworden vind ik, voor de iphone 4 heb ik ook een slechte review gegeven.
Als je ontevreden bent over Iphone 4, waarom koop je dan nog een opvolger daarvan? Als ik ergens ontevreden over ben, laat ik dat product/merk gewoon links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:35

Fiber

Beaches are for storming.

Hoe kun je nou een review schrijven over een product dat je zelf niet hebt. Dat is ronduit misleiding. Kan het niet verplicht worden dat er een foto van de aankoopbon of zoiets bij een review moet? Je kan pas iets fatsoenlijk reviewen na een paar weken gebruik, zeker zoiets gecompliceerds als een smartphone.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RemcoDelft schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:19:
[...]

Als je ontevreden bent over Iphone 4, waarom koop je dan nog een opvolger daarvan? Als ik ergens ontevreden over ben, laat ik dat product/merk gewoon links liggen.
Omdat ik hem geleend heb? Heb je überhaupt wel gelezen? Dat staat er gewoon bij namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de redactie deze vervuiling wat moet doorgaan voor een review verwijdert. Gebruiker is alleen maar aan het trollen en flamen. Snap het niet als je toch tevreden bent over Android prima schrijf je daar een mooie review over, gebruiker vindt het blijkbaar nodig om de scores van concurrerende apparaten negatief te beïnvloeden.

Hier heeft hij niet voor niets 2x -1 gekregen voor Apple bashen in het 4S FP bericht:
botoo in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII"

Mooi samengevatte reactie van botoo op het gebash van TS:
botoo schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:24:
[...]

Je mag dan wel heel populair Apple-bashen, maar dan mag je ook op -1's rekenen. Of dat nu subtiel bashen of lomp bashen is dat maakt wmb niets uit.

Ik vraag me altijd af wat figuren zoals jij zo nodig in Apple topics komen doen, meer dan nodeloos bashen zie ik niet, je wilt niets met Apple te maken hebben om dat je het te populair / te duur / te beperkend / insert willekeurig wat voor reden en/of drogreden vind? Prima! dat is je goed recht, maar laat degenen die er wel iets in zien dan met rust.
Enige objectiviteit is zoals we hebben vastgesteld ver te zoeken bij TS. Dan maar verder bashen bij de productreview moet hij hebben gedacht.

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2011 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

In TMF is er ook een topic over deze user: Vervelende user op de FP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:35

Fiber

Beaches are for storming.

In feite hebben we hier dus te maken met twee vervelende users: TS en die Notsosteady gast.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik denk dat we het flamen maar gewoon achterwege moeten laten. Mijn link hierboven is slechts bedoeld om de discussies te linken, niet om een iirdeel uit te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-09 15:13
Wat een infantiel gedoe zeg. Laat iemand gewoon blij zijn met wat ie heeft, als ie er blij mee is en probeer zo'n iemand niet te overtuigen van je 'eigen gelijk'.

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:24
Niet om het één of ander, maar voor iemand die geen tijd heeft om een tekstreview te schrijven, besteed je wel opvallend veel tijd aan jezelf verdedigen :P

Als je geen tijd hebt voor een serieuze review, dan zou ik zelf zeggen: doe het helemaal niet, in plaats van er een niet-onderbouwde review uit te poepen waarvan je weet dat mensen zich af gaan vragen waar het op slaat.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 02:09:
Niet om het één of ander, maar voor iemand die geen tijd heeft om een tekstreview te schrijven, besteed je wel opvallend veel tijd aan jezelf verdedigen :P

Als je geen tijd hebt voor een serieuze review, dan zou ik zelf zeggen: doe het helemaal niet, in plaats van er een niet-onderbouwde review uit te poepen waarvan je weet dat mensen zich af gaan vragen waar het op slaat.
Waarom is de mogelijkheid er dan?

Ik zie net dat er mods geweest zijn...
Het bericht dat het een kansloze review is mag blijven. Maar al mijn al dan niet negatieve onderbouwing wordt weggemod?
Mag er dan echt niks negatiefs over apple gezegd worden?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2011 10:19 ]

Pagina: 1