Stof- en vingervlekvrije foto's

Pagina: 1
Acties:

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Waarom zien producten in reviews op tweakers er altijd zo aangerand uit. Ze zitten meestal vol met stofdeeltjes en vingervlekken. Als je foto's maakt, maak het product dan even schoon. Wel zo netjes.

Voorbeeld:

reviews: Apple iPhone 4S: oud en nieuw

https://opensea.io/seaart

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

dacht eerst dat mijn scherm vies was toen ik op die review klikte :X
Topic kan denk ik beter naar iets als TMF trouwens.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:49

Edmin

Crew Council

get on my horse!

TMF... hoe kom je daar in vredesnaam bij? GR, dat wel. :Y

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

-->GR. Adjes zijn niet stoffig.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Nou ja, van een review verwacht je wel een realistische ervaring. Blijkbaar worden deze apparaten erg makkelijk vies.
Lijkt mij iets wat je wilt weten, als potentiële koper.

Ik stem dus vóór realistische foto's! Het is geen advertorial.

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-02 11:19

donny007

Try the Nether!

Op dat eerste plaatje zie je bij de onderste telefoon (de 4S) rechtsonder zelfs een haarachtig iets zitten. Wat er in die speakergrills van die iPhone 4 op foto 7 zit wil ik niet eens weten ;)

De vingerafdrukken zijn op sommige foto's prominent aanwezig.

Tip: review de volgende keer een witte ;)

Alle drie de telefoons hebben hier erg veel vingerafdrukken:
reviews: Samsung Galaxy Nexus met Android 4.0

Op die tweede foto kun je het unlock patroon van de SGS2 er nog uithalen _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door donny007 op 28-10-2011 16:26 ]

/dev/null

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
CherandarGuard schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:53:
Nou ja, van een review verwacht je wel een realistische ervaring. Blijkbaar worden deze apparaten erg makkelijk vies.
Lijkt mij iets wat je wilt weten, als potentiële koper.

Ik stem dus vóór realistische foto's! Het is geen advertorial.
Ik hoop niet dat jij 24/7 in een totaal witte, felverlichte wereld leeft :P In de praktijk zie je echt veel minder van die vlekken en stof dan wat je op die foto's ziet.

The devil is in the details.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
We besteden veel tijd aan foto's en proberen heus wel om goede foto's te maken (ter illustratie: we hebben vandaag een foto waarover we niet tevreden waren opnieuw genomen), maar we kunnen gewoon niet voorkomen dat we vingerafdrukken maken op apparaten. Volgens mij zijn de foto's ondersteunend aan de tekst en prima bruikbaar voor het doel waarom ze zijn opgenomen.

• Hahn
  • Nu online
Maar dan kunnen die vingerafdrukken er nog wel afgepoetst worden, voordat de foto gemaakt wordt. En er zijn echt wel technieken/opties waarmee details zoals stof, haren en vingerafdrukken minder zichtbaar worden.

Het is maar net hoe professioneel je over wilt komen met dit soort foto's, ik vind dit vrij amateuristisch overkomen, want er zat sites zijn die het wel voor elkaar krijgen om 'schone' foto's te maken.

[ Voor 32% gewijzigd door Hahn op 28-10-2011 16:27 ]

The devil is in the details.

• mjtdevries
  • Laatst online: 14-11-2025
pfff overdrijven is ook een vak hoor.

Er zijn wel eens reviews van TVs geweest die echt heel vuil waren. Maar wat betreft de fotos van deze iphones valt het allemaal nogal mee. Ik zie niets storends. Welke foto is er dan zo afgrijselijk?

Je moet ook bedenken dat je die dingen nu veel groter ziet dan in werkelijkheid. Dus een miniem stofje dat je normaal gesproken niet ziet word nu ineens duidelijk zichtbaar.

En wat betreft die microfoontjes. Die worden nou eenmaal heel snel vuil bij die ipone en je kunt ze niet goed schoon krijgen. Daar is geen zier aan te doen.
Pagina: 1