Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advertentie gemist

Pagina: 1
Acties:
  • 860 views

• pillenboer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 10:31
Beste redactie,

Zojuist zag ik op de frontpage een advertentie, althans ik vermoed dat het er een was, voor het event "cloud forum XL" ergens in november.

Het leek me wel interessant maar ik was te laat en de advertentie was weg. Excuses als ik hier op de verkeerde plek ben voor dit onderwerp maar is er ergens een overzicht van advertenties/aanbiedingen zodat ik hier eens een blik op kan werpen?

Alvast bedankt.

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 14:39

D-rez

dexels

google is je vriend.
http://www.cloudforum.nl/

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat is niet het overzicht van alle advertenties die op Tweakers.net weergegeven worden of werden, reading is your friend ;)

Ik heb gezocht, maar ik kan het ook niet vinden...

edit:

Zucht, blijkbaar schrijft de TS iets anders dan dat ie wil :P

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 28-10-2011 14:49 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• pillenboer
D-rez, bedankt voor je tip. Had ik ook al bedacht maar als ik naar de site direct ga wordt er om een bedrijfsnaam gevraagd. Ik vroeg me af of er via tweakers een link naar een apart inschrijfformulier gebruikt zou worden. o.i.d.

• D-rez

D-rez

dexels

Outerspace schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:41:
[...]

Dat is niet het overzicht van alle advertenties die op Tweakers.net weergegeven worden of werden, reading is your friend ;)

Ik heb gezocht, maar ik kan het ook niet vinden...

edit:

Zucht, blijkbaar schrijft de TS iets anders dan dat ie wil :P
kijk eens in de header van die site waar ik naar link?
Dat lijkt mij toch echt het event waar hij naar vroeg.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

D-rez schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:50:
[...]

kijk eens in de header van die site waar ik naar link?
Dat lijkt mij toch echt het event waar hij naar vroeg.
Zie mijn edit ;)
Hij vraagt dit:
maar is er ergens een overzicht van advertenties/aanbiedingen
Daar was mijn antwoord ook op gespitst ;)
Goed, dit gaat richting offtopic.

* Outerspace verkast weer.

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 28-10-2011 14:52 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:21

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• D-rez

D-rez

dexels

Ja, misschien was zijn vraag stelling wat cryptisch. Eigenlijk wilt hij in de advertenties zoeken naar het event. (dit terwijl googlen naar het event met de geweten gegevens een pak makkelijker en sneller was.)

@fiber, die had hij inmiddels ook gevonden. Daar moet je een bedrijfsnaam invullen. (ik denk namelijk niet dat hij van plan was €645,- excl. op te hoesten)

[ Voor 27% gewijzigd door D-rez op 28-10-2011 14:57 ]

• pillenboer
Excuses voor de inderdaad cryptische beschrijving. In mijn hoofd was het perfect duidelijk ;-)
Het was inderdaad de bedoeling om een bezoekje te brengen zonder €645,- te betalen.

Ik heb nu tweakers.net opgegeven als bedrijf maar ik weet dus niet of dat inderdaad de bedoeling is om zo te registreren.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:00

beany

Meeheheheheh

Ik geef dit topic toch even een schopje.

Als ik klaar ben met het lezen van een artikel(en bijbehorende reacties, is het de gewoonte om via het menu bovenin terug te gaan naar de hoofdpagina.

Heel soms zie ik een advertentie die mijn interesse wekt, maar het brokje hersenen die bezig is de taak uit te voeren om naar de index pagina te gaan wordt hier niet tijdig van geïnformeerd waardoor de actie gewoon door gaat.
shit!
denk ik dan. De back-knop biedt geen uitkomst, de advertentie staat er dan niet meer of er staat een andere.

Kortom: hoe kan ik advertenties op Tweakers.net terug vinden??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:21

Fiber

Beaches are for storming.

Sommige tijdschriften hadden vroeger een 'advertentie index' op de achterste pagina. Wellicht een idee om een tabje met de advertenties te maken op Tweakers? Ouderwetse websites hadden vroeger ook altijd een pagina met linkjes... Probleem is natuurlijk dat advertenties tegenwoordig bijna allemaal dynamisch zijn en steeds wisselen en vaak niet eens door Tweakers zelf geserveerd worden maar door Google o.i.d.

Soms zit er wel een soort loopje in die add's: Vaak genoeg verversen en hij komt ook weer terug...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Move van GR -> LD

We hebben geen advertentiepagina helaas, dat gaan we voorlopig ook niet doen...

• beany

beany

Meeheheheheh

Misha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:22:
Move van GR -> LD

We hebben geen advertentiepagina helaas, dat gaan we voorlopig ook niet doen...
Maar is een advertentiepagina/index niet omzet verhogend? Het is mij al een aantal keren gebeurd dat ik te snel van de pagina weg ging terwijl ik nog op een ad wilde klikken. En ik zal niet de enige zijn??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Misha
Adverteerders gaan niet meer betalen omdat ze ergens nog staan :) Ze betalen voor een campagne, is de campagne afgelopen, dan gaat de campagne weg

• beany

beany

Meeheheheheh

Misha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:44:
Adverteerders gaan niet meer betalen omdat ze ergens nog staan :) Ze betalen voor een campagne, is de campagne afgelopen, dan gaat de campagne weg
Ze betalen dus voor views en niet clicks ?

• Misha
Dat varieert. Een campagne heeft in ieder geval een bepaalde looptijd. Zodra die voorbij is, dan is de campagne afgelopen en worden de advertenties niet meer getoond

• P-Storm
  • Laatst online: 16:57
offtopic:
Ik weet dat iemand over de vormen van marketing heeft geblogd op het tweakblogs, en ik meen me te herinneren dat het crisp of erkens was (pin me er niet op vast want het is alweer even geleden)

Zelf zie ik het nut er wel van in maar snap ook dat dit een lage prioriteit heeft.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

P-Storm schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:23:
offtopic:
Ik weet dat iemand over de vormen van marketing heeft geblogd op het tweakblogs, en ik meen me te herinneren dat het crisp of erkens was (pin me er niet op vast want het is alweer even geleden)
Waarschijnlijk deze van ACM: ACM's blog: Advertenties op Tweakers.net: een paar mythes en misvattingen :)

Intentionally left blank

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Misha schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:44:
Het ging niet per se om adverteerders die niet meer adverteren, maar adverteerders die je net even niet meer op een vcan je openstaande pagina's hebt staan. Dan loopt die campagne dus nog maar kan je 'm niet terugvinden om op te klikken.

En of je nu cpm of click through wordt betaald, doorklikkende tweakers zijn sowieso goed voor de advertentiezaken -- direct danwel doordat je met hogere clickthrough uiteindelijk ook hogere cpm vangt.

• Misha
Maar het is niet dermate goed dat we er uiteindelijk bijvoorbeeld aan zouden verdienen ;) De effort en onderhoud dat we er in zouden moeten steken zal enkel op de zeeeeer lange termijn zich heel misschien eventueel terugverdienen. Daarbij zie ik hier een ieniemiene use case... dit gaan we dus niet maken
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.