Offline readerfunctionaliteit iPhone 4S review.

Pagina: 1
Acties:

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-02 11:19

donny007

Try the Nether!

Topicstarter
De pagina's die je in de reading list zet zijn niet offline beschikbaar, althans, niet op mijn iPad 1 en iPod touch 4 met iOS5. In tegenstelling tot wat er in het artikel staat:
Nieuw in de iOS 5-browser is de optie om een artikel zonder de bijbehorende opmaak op te vragen. Dat werkt niet met elke site: bij reviews van Tweakers.net kan het bijvoorbeeld wel (duh - red.), maar nieuwsartikelen op Nu.nl kunnen alleen met opmaak worden gelezen. Je kunt pagina's ook offline opslaan om later nog eens na te lezen. Dit zijn goede toevoegingen die we - zeker gezien de recente herinvoering van strikte datalimieten voor smartphones - ook graag zouden zien bij andere platformen, zoals Android en Windows Phone.
Zoals ik ook al in mijn reactie aangaf, dit is mijn resultaat met reading list op de iPod touch:

Ik heb het zojuist geprobeerd met mijn iPod touch 4, Safari komt mooi met de melding dat de pagina niet geopend kan worden. Wifi aan, Artikel geopend in reader, Toegevoegd aan Reading list, Wifi uit, Geopend vanaf reading list, "Cannot open page".

Is het door T.net daadwerkelijk getest en bevestigd dat reading list, reader of safari een offline functionaliteit heeft? Of geld dat alleen voor de iPhone (4S)?

Het enige dat reading list bij mij doet is synchroniseren met iCloud, niet daadwerkelijk het artikel downloaden.

[ Voor 3% gewijzigd door donny007 op 28-10-2011 13:55 ]

/dev/null

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Verrek, je hebt volkomen gelijk :S. Raar dat ik dat over het hoofd heb gezien, maar ik heb het iig aangepast. Dank voor de scherpe opmerking :)