Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gmail naamloos verzenden

Pagina: 1
Acties:

• Stijnhoofd
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik vroeg me af of het mogelijk is een mail te sturen via Gmail waarbij mijn naam niet zichtbaar is, alleen mijn emailadres. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Ik sta niet bij de ontvanger in het adresboek, overigens.

Mvg Stijn

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-11 09:26
Kan je je "naam" in Gmail niet veranderen naar je e-mailadres?

edit: bij instellingen-accounts, kan je je naam aanpassen. Vul daar je emailadres in. Klaar!

[ Voor 43% gewijzigd door fl1p op 28-10-2011 12:54 ]

• Stijnhoofd
Krijgt iemand bij wie ik niet in het adresboek sta altijd mijn naam te zien als ik die ingevuld heb? Anders is dat inderdaad de beste oplossing. Ik heb gisteren al een poging gedaan met Megaupload (het was een bijlage), maar daarbij weet je nooit of het door de spamfilter heen komt (wat bij mij overigens wel gelukt was).

Mvg Stijn

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-11 09:26
Als je je naam invult, wordt die overal mee gestuurd, ook naar mensen die niet in je adresboek staan, of waar jij niet in hun adresboek staat.

Je kan het eens testen door jezelf een e-mail te sturen, voor en na de instelling.

• Stijnhoofd
Dat had ik al overwogen maar dat lukt niet, omdat ik bij mezelf in het adresboek sta. Ik ga nu even kijken wat er gebeurt als ik via Megaupload naar mijn Hotmail-adres stuur (de ontvanger heeft ook Hotmail). Als die aankomt zou het zonder naamloze Gmail ook moeten werken.

Mvg Stijn

• BeerenburgCola
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-11 13:32
Als je een email client als Thunderbird gebruikt kun je je naam gewoon invullen.
Creëer dan een gmail account zonder je naam in te vullen.
Kan vast ook met elke willekeurige andere email client

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 10:57
Krijg je geen bevestigingsmail zoals WeTransfer? Dat linkje knippen/plakken in nieuwe email en dat verzenden vanuit je eigen naam. Dan heb je ook vele minder last van spamfilters.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Stijnhoofd
Heb net even getest en Megaupload kwam aan op mijn Hotmail, zelfde bericht. Het zou dus goed moeten zitten, maar indien nodig kan ik altijd op de opties in deze draad terugvallen. Bedankt!

Mvg Stijn

Pagina: 1