Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een korte vraag voor jullie. Ik ben namelijk van plan een HTC Sensation te kopen, maar er wordt op tweakers gezegd dat eind dit jaar al weer nieuwe high-end smartphones uitkomen zoals een nieuwe HTC.
Wat raden jullie mij aan? Nu kopen of wachten?

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:30

Releases

Ja maar!

Heb je het nu nodig? KOPEN! Niet nodig, wacht lekker.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Over 2 jaar komen er quadcore smartphones uit, misschien kan je daar beter op wachten.

The devil is in the details.

Verwijderd

in 2025 komt een neuronaal implantaat. Ik zou daar op wachten als ik jou was

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:38
Wachten, over een half jaar is ie zeker 25% goedkoper. (maar dan is er vast wel weer iets nieuws uitgebracht)

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-11 07:14
Of je koopt gewoon geen high-end maar ieder jaar een mid-range telefoon. Ben je minder geld kwijt en loop je toch niet achter (wat met een high-end telefoon na 2 jaar misschien wel is)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:21:
in 2025 komt een neuronaal implantaat. Ik zou daar op wachten als ik jou was
In 2030 komt er misschien iemand met een nuttig antwoord. Doe eens normaal man. Moeilijk he normaal antwoord geven. Ik denk dat ik maar geen vragen meer ga posten.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10

DarkSide

theres no place like ::1

Op android gebied komen met grote regelmaat telefoons uit. Wachten heeft eigenlijk geen zin.
Behalve als je perse een bepaald model wilt (bv Samsung Galaxy S3) dan kan het handig zijn om even te wachten.
Grootste punt waar ik nu op zou letten is of het toestel wat je op het oog hebt een update naar ICS krijgt.
En dan gewoon nu kopen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
DarkSide schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:26:
Op android gebied komen met grote regelmaat telefoons uit. Wachten heeft eigenlijk geen zin.
Behalve als je perse een bepaald model wilt (bv Samsung Galaxy S3) dan kan het handig zijn om even te wachten.
Grootste punt waar ik nu op zou letten is of het toestel wat je op het oog hebt een update naar ICS krijgt.
En dan gewoon nu kopen.
Bedankt. Weet jij of de htc sensation een update krijgt naar ICS?

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:19
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:26:
[...]

In 2030 komt er misschien iemand met een nuttig antwoord. Doe eens normaal man. Moeilijk he normaal antwoord geven. Ik denk dat ik maar geen vragen meer ga posten.
Lekker trollen voeren :9 :9

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• Maiskneuzer
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 09:13
Die reacties waren te verwachten.

Komt er op neer dat er altijd wel redenen zijn om te wachten. Er komen zo vaak nieuwe ontwikkelingen en toestellen op de markt dat het gewoon niet uit maakt wanneer je er een koopt. Ik zeg altijd maar: "Wat je vandaag koopt is morgen al oud".

Kijk gewoon of die telefoon aan al je wensen voldoet, en besluit dan of je deze nu wel of niet wilt aanschaffen.
Je kunt ook nog overwegen om een abbonoment van een jaar te nemen zodat je na een jaar weer een nieuwe kunt kiezen.

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:20
Waarom moeten wij voor jou gaan beslissen? Je kunt toch zelf een keuze maken zoals al eerder is gepost

"Heb je het nu nodig? KOPEN! Niet nodig, wacht lekker."
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:26:
[...]

Verwijderd

Topicstarter
rafler schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:28:
Waarom moeten wij voor jou gaan beslissen? Je kunt toch zelf een keuze maken zoals al eerder is gepost

"Heb je het nu nodig? KOPEN! Niet nodig, wacht lekker."

[...]
Ik ben niet z'n nerd op mobiel gebied, dus vroeg ik mij gewoon af of er binnenkort (bv over 2 weken) een nieuwe high-end smartphone uitkomt. Want als het nog 2 maanden duurt dan koop ik nu gewoon de HTC sensation. Ik vind het zelf wel een redelijk normale vraag. Maar sommige mensen die moeten dan weer onzin gaan posten.
Maarja als je niks te doen hebt, zou ik zeggen blijf zo doorgaan. Maar als je hier bent om andere te helpen, geef dan gewoon een normale reactie. Want hier heeft niemand wat aan.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Je kunt altijd wel wachten want als er eind dit jaar een nieuwe smartphone uitkomt dan komen er 3 of 4 maanden later waarschijnlijk ook weer nieuwe smartphones uit. Het enige wat je zou kunnen doen is even kijken naar de toekomstige software updates, al kan je die natuurlijk altijd krijgen dmv custom roms.

De HTC Sensation zal overigens zo goed als zeker inderdaad ook een officiele update naar ICS krijgen. Hier is nog geen officiele bevestiging van maar dat dit gaat gebeuren is wel zo goed als zeker aangezien dat het huidige topmodel is.

Verwijderd

Topicstarter
ik222 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:35:
Je kunt altijd wel wachten want als er eind dit jaar een nieuwe smartphone uitkomt dan komen er 3 of 4 maanden later waarschijnlijk ook weer nieuwe smartphones uit. Het enige wat je zou kunnen doen is even kijken naar de toekomstige software updates, al kan je die natuurlijk altijd krijgen dmv custom roms.

De HTC Sensation zal overigens zo goed als zeker inderdaad ook een officiele update naar ICS krijgen. Hier is nog geen officiele bevestiging van maar dat dit gaat gebeuren is wel zo goed als zeker aangezien dat het huidige topmodel is.
Bedankt voor jullie hulp. Ik ga de HTC deze week kopen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Die paar reacties (onder andere die van mij) waren weliswaar grappig bedoeld, maar geven ook aan dat je altijd wel kan blijven wachten. Als je nú een smartphone wilt, doe wat onderzoek, komt er niks aan of vind je het te lang duren, dan koop je 'm nu als je 'm nu nodig hebt.

Wij weten niet wat jij de moeite waard vindt om voor te wachten en bovendien is het hier geen uitzoekservice ;)

The devil is in the details.

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Je moet je ook niet gek laten maken door alle moderne snufjes.

Ik heb een simpele telefoon van de zaak waar ik, ook privé, mee kan bellen en sms'en en ik heb niet het gevoel dat ik veel mis. Ik ben dan ook bijna altijd in de buurt van een computer voor als ik op internet wil en als ik dat niet ben, dan is dat bewust en mis ik het niet. Ik kan dan ook nog altijd iemand bellen die achter de PC zit. :)

Nu kopen, wachten, het maakt niks uit, je zal toch zelf de keuze moeten maken.
In de technische wereld is wat je vandaag koopt, morgen oud.
Zit alles erop wat jij nodig hebt? Koop hem dan gewoon.

Toch mooi dat de fabrikanten ons toch altijd weer over de streep weten te trekken. Ik doe zelf ook mee, want ik heb wél een moderne laptop (ook van de zaak uiteraard), maar ik kan bijvoorbeeld nog steeds genieten van een potje Mario Kart op de SNES.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

We verwachten dat gebruikers op GoT zelf beslissingen kunnen maken, daarom zijn "wat moet ik kopen" topics niet toegestaan en gaat hier een slot op. Lees voor je een topic opent eerst eens Het algemeen beleid en De regels voor dit forum, daar staat is waar een topic aan moet voldoen.

[ Voor 99% gewijzigd door janvanduschoten op 28-10-2011 13:02 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.