Aanschaf high-end systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367732

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een nieuwe pc te gaan kopen.

Het budget is zo'n 1200 euro. Had zelf al enigszins gekeken maar daar ik niet heel technisch ben wil ik graag even jullie mening horen.

Deze had ik tot nu toe gevonden:
pricewatch: Medion Erazer X5305 D

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:06
Gewoon kopen die hap + slotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja ik weet het maar het probleem van deze BBG's is dat de systemen zelf moeten worden samengesteld, terwijl ik graag een kant-en-klaar systeem zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-06 21:26
als je zon bbg systeem bij bijvoorbeeld alternate of zowat elke pc boer besteld kun je het door hun laten bouwen.
Heb je veel meer waar voor je geld als bij zon kant en klaar medion systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 367732 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:12:
Ja ik weet het maar het probleem van deze BBG's is dat de systemen zelf moeten worden samengesteld, terwijl ik graag een kant-en-klaar systeem zoek.
Als jij met een lijst onderdelen naar bijvoorbeeld een 4launch, Paradigit of MyCom gaat dan kunnen ze dat spul ook voor jou in elkaar draaien.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 10:55
Ken je geen mensen in de buurt die het voor een kratje bier willen doen? Het assembleren van machine's kost vaak meer dan dat bij (web)winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nee ik ken helemaal niemand die daar enige ervaring mee heeft :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik kom nu uit op dit:

inventaris: pc built

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:52
Je mist een videokaart ;) Verder kun je beter 1333Mhz geheugen nemen, snelheids verschil merk je niet bij normaal gebruik (gamen, office/internet etc.).

Als je niet gaat overclocken, kun je ook een Core i7 2600 nemen, in plaats van de 2600K. En kun je die Scythe Mugen ook weg laten, de 2600 wordt standaard met een prima koelertje geleverd

[ Voor 86% gewijzigd door FastFred op 28-10-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Ik snap jou overigens niet...
Anoniem: 367732 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:12:
Dan heb je toch JUIST geen kant-en-klaar systeem? Ergo, iets voor in de BBG.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.