Toon posts:

Hmm....4 Celeron CPU's in 1 bak?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
MSI heeft een kaartje gemaakt waardoor er TWEE Celeron CPU's in EEN Slot1-gleuf passen.

Wie weet er meer van?

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 13:19
Dat wil ik ook wel eens weten.

Heb allerlei sites bekeken die er maar mee t maken konden heben maar niet gevonden :(

Misschien is het een geintje want op de MSI website staat er ook niets over.

Verwijderd

Hebben jullie die dubbele MSI Twin6905 slocket al gezien, dat is een slocket waar twee 370 sockets op zitten... http://dit.is/Super7

*wat reacties van reeds bestaande treads:

Newt, er staat een kort stukje over in de C!T (jaja) van deze maand. Het is dus een slocket met twee Socket370 connectoren. Er zouden zowel Celerons als Flip Chip P3's op moeten kunnen. Vaaaaaaaaaaaaaaag...
Maar wel leuk als het werkt. Nou ik heb het uit het ComputerTotaal blad, waar al helemaal niets bij staat aan echte info, maar ik hou er wel rekening mee dat er voorlopig alleen twee Celerons op gaan.

En dat vind ik al een leuke truuk, het begin is er, net als die nieuwe "I Will"III slockets, die naar aanleiding van een dual slot1 bord, wat ze ergens(op een US site) hadden aangepast voor SMP ivm met twee FC-Coppermines, en dat heeeft "I Will" ter harte genomen en die slockets worden straks door "I Will" aangepast geleverd, dus voor een dual slot1 bord met twee "I Will"III Coppermine slockets draai je toch ook super...

Verwijderd

Topicstarter
Harry:

Die bedoelde ik! Da's een VAAG ding!

Na de pasen ga ik MSI even bellen voor een proef-sample. Uiteraard houd ik jullie op de hoogte :)

Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/wscho/temporale/foto/msidubbel.jpg

Verwijderd

Hij is erg interessant die slocket TwwT-

hij stond inde C!T... ;)

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Dan heb je vast ook gelezen dat ze werken op MSI moederborden met een i820 chipset werken.
Het is dus niet voor iedereen geschikt.

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
P2 en 3 werken toch maximaal duaal, dus niet met z'n 4 een. Moet je toch maar 4 xeon's kopen. :P

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 15:47
je zal toch in ieder geval een GX of i840 chipset moeten hebben, want die BX en i820 enzo gaan idd toch niet boven de twee. Lijkt me sterk dat het werkt, maar ik wil het wel eens proberen hoor :)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
Topic, vlieg naar boven! :)

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
En dan nog iets.
Ik heb niet zo heel veel verstand van SMP, maar moet zo'n moederbord niet aan bepaalde eisen voldoen voordat je er zomaar 2 cpu's op kan klikken? Lijkt me sterk dat elk run-of-the-mill i820 bordje SMP geschikt is?

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:10
hehe heb ze van de week ook een meeltje gestuurd om dat ding te testen vind het ook een vaag geval

Arnold www.overklokken.nl
Pagina: 1