Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Link naar ander bestand vanuit bestandseigenschappen?

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views

• Harmpy35
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09-2024
Beste mensen,

Ik wil graag een link kunnen openen vanuit windows verkenner die aan een bestand hangt!

Dus eigenlijk wil ik bijv. de kolom 'opmerkingen' behorende bij een excel-document, voorzien van een link commando, in plaats van tekst, naar een adres (foto).
Op deze manier kan ik vanuit de gedetailleerde weergave van een map een link openen naar zeg maar een zuster-bestand.

Where the bad roads ends, the good life begins!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je kunt toch gewoon een hyperlink invoegen en deze verwijzen naar een file? Of moet je het met code oid doen? Ik denk dat je dan even wat meer uitleg moet geven.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
SEA >> WOS

Ik zie geen programmeer probleem maar iets dat je binnen windows wil aanpassen :?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Harmpy35
SEA, WOS ???

Wellicht een verkeerd forumdeel gekozen, maar volgens mij moet dit met een stukje code opgelost worden:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/33146508/opmerking%20voorzien%20van%20code.bmp

(Onder directe link versta ik een klikbare link vanuit dus Windows Verkenner.)

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb geen idee of 't kan wat je wil, maar dan zul je al snel naar shell extensions moeten gaan kijken. (Een groter plaatje was wel handig geweest; ik kreeg koppijn van 't (proberen te) lezen van je bijschrift). Zorg dan wel dat je je inleest in de materie want shell extensions zijn geen kattepis en er zijn een boel haken en ogen waar je rekening mee moet houden.
Heb je de link die ik gaf bekeken? Ik zie niets wat met SEA van doen heeft en al helemaal geen concreet programmeerprobleem. Sterker: ik zie eigenlijk een topic dat niet eens voldoet aan onze Quickstart ;)

[ Voor 51% gewijzigd door RobIII op 28-10-2011 09:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• Harmpy35
Ik begreep je afkortingen niet!

Maar SEA heb ik kunnen doorgronden ;-) Ik heb idd je link bekeken.

Ik ga nu kijken naar de Shell Extensions en naar een forum waar dit wel thuis hoort.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Harmpy35 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:26:
Ik ga nu kijken naar de Shell Extensions en naar een forum waar dit wel thuis hoort.
WOS is 't forum waar je topic nu staat (Windows Operated Systems of iets dergelijks; tegenwoordig heet 't Windows Clients (WC) maar de oude afkorting wordt nog gebruikt :Y) ). "SEA >> WOS" is een topicmove die ik van forum A naar B uitvoerde.

Lees je eigen topicstart nog eens na; ik zie nergens dat je aan 't programmeren wil slaan (noch in welke taal, wat je ervaring is etc.) en zolang je geen concreet programmeerprobleem hebt kan ik je topic niet anders lezen als dat je op zoek bent naar een manier binnen windows om te bereiken wat je wil (doubt it; maar who knows :P ) danwel externe (kant-en-klare) software/plugins/extensions/whatever die dat voor je doen. En dan hoort je topic dus in WOS ;)

Daarom is het ook belangrijk dat je onze Quickstart hanteert bij 't openen van een topic; dan hoeven we niet eerst 7 posts over-en-weer te bakkeleien over dit soort dingen. Als je deze quickstart hanteert geef je je topic een vliegende start ;)

[ Voor 55% gewijzigd door RobIII op 28-10-2011 09:34 ]

Over mij

• Harmpy35
Het begint een heel verhaal te worden!

Volgens mij moet ik op zoek naar een forum dat beter bij mijn 'effe snel een vraag stellen-houding' past!

Of begrijp ik u nou verkeerd?

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Harmpy35 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:34:
Het begint een heel verhaal te worden!

Volgens mij moet ik op zoek naar een forum dat beter bij mijn 'effe snel een vraag stellen-houding' past!

Of begrijp ik u nou verkeerd?
Als je op zoek bent naar een "'effe snel een vraag stellen"-forum ben je hier écht aan 't verkeerde adres. We zijn inderdaad geen afhaalchinees en verwachten wel nogal wat eigen inzet en andere zaken (zoals je, nogmaals, kunt lezen in voorgenoemde quickstart) als je een topic opent. We zijn geen doorsnee "dump hier al uw vraagjes" forum inderdaad ;)

Even door je topics in 't verleden bladerend zie ik dat je daar eerder op gewezen had moeten worden; het verbaast me zelfs dat dit (zover ik zie) nog niet gebeurd is. Waarvoor dan excuses en waarvan meteen akte :P

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 28-10-2011 09:38 ]

Over mij

• Harmpy35
Helaas, bedankt voor de info!

Dit topic mag wat mij betreft de prullenbak in.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Een slotje op je topic niet nodig. Zie daarvoor ook onze faq betreffende topiceinde. :)
Wie weet komt er vanmiddag, morgen of weet-ik-veel opeens iemand voorbij die hét antwoord op je vraag heeft.

Ik zet 't nu echter wél op slot omdat 't topic, op de topicstart na, zo goed als "kapot" is door al dit 'overleg' :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 28-10-2011 09:41 ]

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.