Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honda4life
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-10 18:30
Hallo iedereen,

Deze Belg zit vaak in Nederland, het gaat meestal over een periode van 3 nachten en 2 dagen gedurende de komende 2 maanden.
Het internet in het hotel is schandalig overpriced, dus ik wou eens informeren naar een goed alternatief.

Het liefst zou ik m'n gsm gebruiken en meteen een Nederlands nummer hebben.
Ik heb zo eigenlijk de indruk dat mobiel internet goedkoper is dan wanneer je dit pakt in combinatie met een echt nummer, maar dat is absoluut niet noodzakelijk.
Natuurlijk heb ik al wat research gedaan bij de grote providers, en een paar minder bekende, maar het is me toch niet helemaal duidelijk hoe het daar werkt.

Kunnen jullie mij op weg helpen om voor een schappelijk bedrag de komende 2 weken te verbinden met m'n mailbox, chat,...?
Liefst ook een provider die met visa, maestro,... kan herladen worden vanuit België.

Hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.ben.nl/prepaid

1GB internetbundel (na 1GB snelheidsverlaging tot 64kbps) voor 9,99 en werkt op het T-mobile netwerk. bellen 0,09 per minuut en sms en 0.09 per sms gedurende 30 dagen na elke opwaardering van minimaal 10 euro.
Bij de grote telecomproviders betaal je net zoveel of zelfs meer voor 200mb internet en kost het bellen 0,30 per minuut.

Je kan het alleen niet met credit card opwaarderen, of je moet opwaardeerbon kopen waarmee je het ook in het buitenland kan opwaarderen of je moet het met je nederlandse bankrekening opwaarderen (die jij waarschijnlijk niet zult hebben).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honda4life
Die was ik nog niet tegengekomen, maar herladen via bankkaart is toch wel een dik pluspunt.
één van mijn eerste gedachten was albert heijn.
Lijkt me niet slecht dat je voor 10€ toch 2 maand voort kan met 133 MB (al heb ik geen idee wat ik kan verwachten van mobiel verbruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als voor 2 maanden 133MB voldoende is kan je ook bij T-mobile een prepaid kaart kopen en dan elke dag dat je in NL internet nodig hebt internet dag bundel kopen van 0,99 euro voor 25MB internet :)

p.s. volgens mij is bij AH dat bundel ook maar 1 maand geldig

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een t-mobile prepaid dongel. volgens de verkoper van de phonehouse is het onbeperkt met een maximum prijs van 4,50 per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 23:20
Wat is overigens overpriced als ik zo vrij mag zijn om te vragen? :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:24
Overpriced betekent dat iets belachelijk veel duurder is dan nodig is.

@TS: Wat voor hotspots hebben ze in dat hotel dan? KPN ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 23:20
Lol, dat begreep ik nog wel.. Ik bedoelde eigenlijk wat dat concreet betekende.. :P

Prijs / Eenheid in dit hotel dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Steephh op 28-10-2011 09:42 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honda4life
10.7€ voor 24 uur, met 500 megabyte en 0.25 megabit :( swisscom
Tja... wat zit ik dan te klagen over mobiel internet.
Zonder overleef ik ook wel maar even communiceren is toch ook wel fijn.

Het idee van onbeperkt boven een bepaald volume is ook wel fijn, want voor je het weet trekt er iets op de achtergrond massa's data binnen.

Bij AH is het bonuskrediet 1 maand geldig, daarna begin je van het gewoon krediet.
Dus 133/2 per maand lijkt het voor 10€.
Er zijn wel van die websites met een overzicht voor datasims in het buitenland... maar als je de taal spreekt zie je pas hoeveel er ontbreekt.
Pagina: 1