Anoniem: 427070

Topicstarter
Vanwege blikseminslag moet ik op zoek naar twee nieuwe tv's. Om toch tv te kunnen kijken heb ik kort geleden de UE40D5000 gekocht. Top apparaat.

Nu is de tijd geworden om de tweede tv te gaan kopen. Tot mijn verbazing zie ik dat ik voor de UE40D5700 minder betaal dan de UE40D5000.

Het probleem is dat ik niet kan achterhalen of de UE40D5700 beter of net zo goed is als de UE40D5000. Het gaat mij echt om de kwaliteit van het beeld, alle extra's zijn mooi meegenomen.

Zowel de vergelijking met de pricewatch als de site van Samsung bieden geen uitsluitsel. Het enige wat beeld kwaliteit betreft dat ik kan ontdekken is het contrast. Bij de 5000 is het contrast Mega Contrast. Van de 5700 is het contrast onbekend. Van de 5000 staat vast dat deze geen Micro Dimming heeft, van de 5700 is dit wederom onbekend.

Wie kan mij vertellen of het beeld van de 5700 beter is of net zo goed als die van de 5000. Alvast bedankt voor jullie hulp! :)

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 19:28
Het zijn dezelfde schermen.. De D5700 heeft als extra Samsung Apps

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Anoniem: 372672
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Klopt.. en ik twijfel tussen de UE40D5700 en deze

http://www.plasma-discoun...-40pfl6606-art-163866.htm

Die Philips heeft wel een snellere vernieuwsfrequentie: 400Hz

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 372672 op 28-10-2011 11:18]

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:31

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Schizo007nl schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:50:
Het zijn dezelfde schermen.. De D5700 heeft als extra Samsung Apps
En een DVB-S tuner. :D

Gulfstream G650

• Niet online
Wat een flikkers ook.. het is dus geen 100Hz TV!

Het is een 50Hz TV met 100Hz Clear Motion BLABLA.
Dit is een techniek die de tv "upscaled" naar 100hrtz .

Voel je je ook genaaid als je hem koopt in de veronderstelling dat het 100Hz is en thuis zegt de TV gewoon "50Hz"

Anoniem: 407481

Dat doen ze allemaal, of dacht je soms dat die philips wel 400Hz was :-)

• Niet online
Anoniem: 407481 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:15:
Dat doen ze allemaal, of dacht je soms dat die philips wel 400Hz was :-)
Ik snap het niet meer.. Philips heeft dan van 50Hz 400Hz gemaakt?

Er staat bij de specs:

Frequentie: 100Hz
Vernieuwsfrequentie: 400Hz

Wat is nu het verschil? Is het nu een 50hz, een 100hz of een 400hz? 8)7

/edit: als ik 100Hz aanvink, filtert Kieskeurig de Samsungs in de TS weg, en de Philips blijft staan..

Zie hier.

Ik denk dat die Philips echt wel een sneller paneel heeft :)

[Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 372672 op 28-10-2011 23:39]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee