Beste Lezers,
Ik heb momenteel een Server 2008 R2 SP1 Enterprise die dienst doet als NAS en Download bak.
Nu willen we de harddisk recorder die nu bij de TV staat weg doen en hiervoor in de plaats via de server met een tv tuner de server.
En vervolgens met een stukje software de programma's opnemen.
Het liefst als dit mogelijk is meerdere tegenlijk.
Wat zou ik graag willen weten:
Wat ik dan dus wil is dat de server een programma op neemt dit in een map stopt en dat dit via de tv (Samsung)
terug te kijken is met het programma (AllShare) op de server die dan een map gekoppeld heeft met hierin de opnames.
Ik weet dat je van server 2008 een media server kunt maken maar ik weet niet of dit perse nodig is hiervoor.
Graag zie ik wat tips en eventueel uitleg.
Ik heb momenteel een Server 2008 R2 SP1 Enterprise die dienst doet als NAS en Download bak.
Nu willen we de harddisk recorder die nu bij de TV staat weg doen en hiervoor in de plaats via de server met een tv tuner de server.
En vervolgens met een stukje software de programma's opnemen.
Het liefst als dit mogelijk is meerdere tegenlijk.
Wat zou ik graag willen weten:
- Is het mogelijk?
- Welke software is het beste geschikt
- Welke TV kaart kan ik het beste gebruiken (hoeft geen kaart te zijn waar een Smartcard in moet)
Wat ik dan dus wil is dat de server een programma op neemt dit in een map stopt en dat dit via de tv (Samsung)
terug te kijken is met het programma (AllShare) op de server die dan een map gekoppeld heeft met hierin de opnames.
Ik weet dat je van server 2008 een media server kunt maken maar ik weet niet of dit perse nodig is hiervoor.
Graag zie ik wat tips en eventueel uitleg.
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?