[PW] Rubriek netwerk => powerline foutjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:55
Twee dingen die mij opvielen toen ik eens ging zoeken naar Powerline apparatuur:
  1. in de selectiebox "Verbinding (powerline)" kan ik kiezen voor zowel 1Gbps als 1000Mbps. Lijkt mij toch redelijk identiek (en nou niet beginnen over dat 'giga' voor 1024 staat, da's flauw!)
    Overigens bevat de ene categorie 21 producten en de andere 1, dus als een rubriek weg gaat, graag even overhevelen van die producten.
  2. in de selectiebox "Verbinding (Ethernet)" kan ik kiezen voor ethernet-snelheden, maar ook powerline-snelheden. Lijkt mij niet correct, zou denk ik enkel "Ethernet 1Gbps" en "Ethernet 100Mbps" moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Subtiele kick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Yep, we zullen er naar kijken!

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Nou wil ik niet ongeduldig zijn, maar: zijn de in de TS genoemde punten vergeten, of is dit lange-termijn werk?
(ik zou verwachten dat het een kwestie van een paar vinkjes aan/uitzetten is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 12:49

Ch3cker

Testlab Teamlead
De specificaties van de betreffende producten zijn zojuist aangepast. Als het goed is kloppen alle filters en specs nu weer gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Mooi, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Nu is er een andere fout opgedoken:

Bij een van de ethernet zijdes is er nu een keuze (Powerline 200Mbps) dat is onlogisch voor de ethernet kant.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dykam
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 10:56
Dit is zo te zien weer fout gegaan, ik raakte hierdoor in de war. Maar zo te lezen is het dus een categoriseringsfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wat is er exact fout gegaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dykam
Bij "Verbinding (Ethernet)" staat "Powerline 200/500Mbps". Het lijkt me dat de vorige posts over hetzelfde probleem gaan, maar dan een half jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ah ok, ik snap ´m. De specificaties zijn weggehaald en ook weggehaald bij de specificatietype Verbinding (Ethernet), zodat dit nooit meer op deze manier kan worden ingevuld. Waarom het ooit zo is ingevuld weet ik niet, maar het staat voor nu in ieder geval weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik vroeg me even af waarom het niet gewoon getalwaardes zijn, maar dat komt natuurlijk omdat voor de ethernetpoortjes ook is opgenomen hoeveel poortjes er op zitten.

Voor de verbinding (powerline) spec zou het in feite wel volstaan om daar een getalwaarde van te maken. Maar dat kost wat meer werk om om te bouwen natuurlijk.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dykam
Het aantal poortjes is al een andere slider anyway. Maar opzich kan ik me ook voorstellen dat het standaarden zijn, wat een vrije slider wat lastig maakt, al ben ik daar niet in thuis.
Pagina: 1