Sinds ik mijn notebook een verse Windows 7 installatie heb gedaan werkt internet radio van Radio 538 niet meer, bij een open gratis WiFi locatie. Ik krijg wel de advertentie te zien, maar daarna krijg ik de foutmelding.
Slamfm werkt wel
3FM werkt wel
Skyradio werkt wel
Veronica werkt wel
Radio1 wekt wel
Ook thuis via de Wifi werkt Radio 538 wel.
Specs
pricewatch: Acer Aspire Timeline 4810TZG-414G50MN
Windwos 7 SP1
Firefox 7.0.1
Wat heb ik geprobeerd:
Update: het adres wordt bewust geblokkeerd volgens de beheerder van het openbare WiFi netwerk.
Bijzonder daarbij is dat de andere internet radio's wel werken.Server not found: rtmp://82.201.53.52:80/livestream
Slamfm werkt wel
3FM werkt wel
Skyradio werkt wel
Veronica werkt wel
Radio1 wekt wel
Ook thuis via de Wifi werkt Radio 538 wel.
Specs
pricewatch: Acer Aspire Timeline 4810TZG-414G50MN
Windwos 7 SP1
Firefox 7.0.1
Wat heb ik geprobeerd:
- Flash player geïnstalleerd uiteraard en gecontroleerd op laatste versie.
- Windows Media player plugin geinstalleerd (maar dat is volgens mij niet eens nodig).
- Op GoT kon ik niet echt iets vinden.
Door te googelen heb ik gevonden dat het mogelijk aan port 1935 of 80 zou kunnen liggen. Met deze handleiding heb ik dat gedaan. En geprobeerd met zowel het TCP en UDP protocol (de enige twee die ik kon kiezen in de wizard). Na een herstart van Firefox heeft dit niet geholpen. - Notebook opnieuw opgestart.
- Firewall tijdelijk uitgeschakeld.
- Geprobeerd in IE (9.0.3.) Radio 538 te starten, maar ik kreeg niet eens de Fashplayer geïnstalleerd...
Update: het adres wordt bewust geblokkeerd volgens de beheerder van het openbare WiFi netwerk.
[ Voor 11% gewijzigd door Regeneration op 08-11-2011 22:15 ]