Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

.PS naar WMV of iets anders converteren

Pagina: 1
Acties:

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 20:28
Ik heb hier een aantal PS bestanden. Deze kan ik via VLC player keurig afspelen. Echter nu moeten deze bestanden via een centrale plek gezien kunnen worden. De bestanden wil ik dan eigenlijk ook via een webserver laten streamen naar de gebruiker.

Het is handig als het PS bestand dan omgezet kan worden naar bijvoorbeeld WMV of iets anders. Ik heb inmiddels diverse gratis convertor software programma's geprobeerd en heb met Any Video Convertor (gratis versie) het beste resultaat geboekt. Deze kan het PS bestand aan maar na ongeveer 1 minuut blijft het beeld hangen in het midden en een rand daaromheen gaat gewoon verder met de video. Voor als het te donduidelijk is> De video gaat gewoon door maar een afbeelding in de film blijft gewoon staan in het midden en een cm om die afbeelding heen zie je de video doorgaan.

Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen? Heb al meerdere pc's getest kijken of het daaraan lag. Was dus ook niet het geval.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Als VLC het kan afspelen, kan VLC het ook omzetten.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:32

AxzZzeL

maakt oogsnoep

DeTeraarist schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:34:
Als VLC het kan afspelen, kan VLC het ook omzetten.
True. VLC Media Player bij menu "Media" naar "Convert/save". Hoewel ik wel moet zeggen dat ie niet alles qua bestandformaten eet bij mij. Misschien VirtualDub ff proberen hoe het daarmee zit?

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?