[V&A] Wijziging User Review YaaD DJCoke

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:29
Zouden jullie voor mij een feedback kunnen verwijderen/aanpassen?

Ik probeerde met DJcoke zaken te doen om een kast en wat toebehoren te verkopen.

Hij vroeg mij wat ik voor het totaal zou willen hebben om tot een overeenkomst te komen. Hier ging ik zelf de fout in door de verkeerde prijs te noemen (140 euro). Hierop ging hij akkoord, wat officieel een deal is eigenlijk :)

Alleen kwam ik er achter dat ik een te lage prijs had gehanteerd. Daarop gaf ik aan dat ik een menselijke fout had gemaakt had met het rekenen. Totaalprijs had op 175 euro uit moeten komen namelijk.
Vervolgens deed hij een bod van 150 euro, maar mijn vraagprijs van 175 euro was daarmee niet voldaan.

Toen ik zei dat ik nog even wou wachten op verdere biedingen, noemde hij me onbetrouwbaar en hoefde ik zijn bod niet te noteren.

Goed, eerlijk is eerlijk. Ik heb een fout gemaakt. We hadden een overeenkomst (terwijl er binnen Tweakers nergens rechten aan kunnen worden ontleend (veiling bijvoorbeeld)) Maar goed, we zijn allemaal mensen en het had best op een betere manier opgelost kunnen worden dan gelijk een 1ster beoordeling te geven.

Ik heb de eer aan mezelf gehouden, en dit niet terug gedaan. Maar wel het verzoek om de moderatie te verwijderen of aan te passen

gallery: YaaD

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 08:01
Ja, ik heb al het nodige gezegd in de nu reeds gesloten topic en ik zal dan ook niet alles herhalen, maar het laatste dat ik heb geschreven is dat ik wellicht in al fairness misschien wat te fel heb gereageerd.

Er is ook wat tijd verstreken en zodoende maakt dat ook dat er sprake is van wat minder "leed".

Echter, ik blijf erbij dat ik verkoper onbetrouwbaar vind. Mede gezien de houding er na. Ook gezien het feit dat de advertentie oorspronkelijk niet de vraagprijs/richtlijn aangaf van 80 euro. Dat werd later pas toegevoegd(!).

Soit: ik stel voor de sterren aan te passen naar:

Voldoet aan beschrijving: (geen sterren) leeg (kan dat? :? )
Communicatie 2 sterren
Levering 1 ster, want er is helemaal niet geleverd en de deal was wel rond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Wat begrijp je niet aan "Niet reageren in topics waar je zelf geen partij bent"?

[ Voor 89% gewijzigd door Microkid op 02-11-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Gewijzigd en dus afgehandeld.
Thanx voor de snelle samenwerking heren :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.