Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Op een van mijn MDS600s blijft het waarschuwingslichtje branden:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hEt5RxCztM1mnHlJSsv42rmc/full.png

Alles is nochtans in orde met de machine, behalve tijdens de laatste POST een bericht dat de Smart Array Controller battery bijna leeg is. Niet zo gek, aangezien die machine enige tijd down was. Intussen weet ik dat er twee machines in een offsite datacenter in dezelfde situatie zitten: het lichtje blijft branden, ondanks dat alles in orde is (HDs, PSUs, ...), en zij hebben deze melding niet bij de POST.

Eigenlijk was ik op zoek naar een soort manual van deze machine om uit te vissen in welke gevallen deze lamp brandt, maar via de HP website vind ik enkel irrelevante whitepapers.

Als iemand deze machines goed kent en meer informatie heeft, dan hoor ik het graag.

[ Voor 6% gewijzigd door YellowOnline op 27-10-2011 10:01 ]

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:01

Ethirty

Who...me?

Heb om eerlijk te zijn geen specifieke ervaring met deze MDS, maar heeft HP niet de vervelende gewoonte bij meerdere producten om dit lampje pas uit te zetten na een reboot ipv na het oplossen van het probleem?

Eventueel zou je hier nog kunnen kijken, daar zijn ook handleidingen te vinden.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Ethirty schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:03:
Heb om eerlijk te zijn geen specifieke ervaring met deze MDS, maar heeft HP niet de vervelende gewoonte bij meerdere producten om dit lampje pas uit te zetten na een reboot ipv na het oplossen van het probleem?

Eventueel zou je hier nog kunnen kijken, daar zijn ook handleidingen te vinden.
Hmz,blijkbaar was MDS600 niet de goeie zoekterm voor handleidingen maar HP 600 Modular Disk System.

Je opmerking zou best kunnen, maar ik ga even die manual lezen alvorens opdracht te geven om de Exchange-server waar die MDS aanhangt te herstarten.

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:01

Ethirty

Who...me?

Beter zoek je via Google naar de quickspecs van een bepaald product, vaak staat daarin een link naar meer info of documentatie ;)

De site van HP zelf is een draak om te doorzoeken.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 18:32

StarWing

Huh ?!?

ik weet dat een soortgelijk lampje bij een dl350g4 pas uitgaat na een power-off, dus effectief de boel zonder spanning zetten

Page intentionally left blank.