Hallo allemaal.
Ik heb een website waar mensen op in kunnen loggen.
Het probleem is dat sommige gebruikers niet kunnen uitloggen.
Het probleem doet zich alléén voor met Internet Explorer (versie 7 tm 9).
Echter werkt het gewoon goed mij de meeste gebruikers (ook IE gebruikers)
Bij het uitloggen worden de cookies verwijderd alleen geloof ik dat Internet Explorer deze uitlog pagina in zijn cache opneemt en daarom de cookies niet verwijderd.
Mijn logout.aspx pagina ziet er als volgt uit:
Iemand enig idee wat ik nog meer kan doen om te zorgen dat deze pagina gewoon werkt?
Ik heb een website waar mensen op in kunnen loggen.
Het probleem is dat sommige gebruikers niet kunnen uitloggen.
Het probleem doet zich alléén voor met Internet Explorer (versie 7 tm 9).
Echter werkt het gewoon goed mij de meeste gebruikers (ook IE gebruikers)
Bij het uitloggen worden de cookies verwijderd alleen geloof ik dat Internet Explorer deze uitlog pagina in zijn cache opneemt en daarom de cookies niet verwijderd.
Mijn logout.aspx pagina ziet er als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Response.Cache.SetCacheability(HttpCacheability.NoCache) Response.AddHeader("Expires", "Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT") Response.AddHeader("Last-Modified", Now & " GMT") Response.AddHeader("Cache-Control", "no-cache, must-revalidate") Response.AddHeader("Pragma", "no-cache") Response.Expires = -1 Response.Cookies("u").Value = "" Response.Cookies("p").Value = "" Response.Cookies("r").Value = "" Response.Cookies("u").Expires = DateTime.Now.AddDays(-1) Response.Cookies("p").Expires = DateTime.Now.AddDays(-1) Response.Cookies("r").Expires = DateTime.Now.AddDays(-1) Response.Redirect("/") |
Iemand enig idee wat ik nog meer kan doen om te zorgen dat deze pagina gewoon werkt?