Na al wat vaker gepost te hebben in de verzameltopics, bij deze mijn eerste testcase.
Tijdens onze vakantie in Zuid Afrika hebben we een bezoek gebracht aan het Mkuze Falls Private Reserve. Dit is een van de vele plekken waar je een game drive kan doen. Ondanks dat we al de hele Big 5 in Kruger hadden gezien, was deze safari toch wel heel speciaal.
Zelf erg tevreden over de serie, maar hoor graag jullie verbeterpunten.
1) Wakker wordende cheetahs.

2)

3)Leeuwin verjaagt de cheetahs.

4) Het karkas van een Kudu. Helaas heb ik die er niet helemaal op kunnen krijgen, doordat de 2x extender er tussen zat.

5) Doordat de leeuwin de cheetahs aan het verjagen was, hadden de gieren vrij spel.

6) Leeuwin verjaagt de gieren.

7)

8 Leeuwin versleept Kudu

9)

10) Gieren verlaten het strijdveld

Een posting met het hele verhaal is hier te lezen.
Tijdens onze vakantie in Zuid Afrika hebben we een bezoek gebracht aan het Mkuze Falls Private Reserve. Dit is een van de vele plekken waar je een game drive kan doen. Ondanks dat we al de hele Big 5 in Kruger hadden gezien, was deze safari toch wel heel speciaal.
Zelf erg tevreden over de serie, maar hoor graag jullie verbeterpunten.
1) Wakker wordende cheetahs.

2)

3)Leeuwin verjaagt de cheetahs.

4) Het karkas van een Kudu. Helaas heb ik die er niet helemaal op kunnen krijgen, doordat de 2x extender er tussen zat.

5) Doordat de leeuwin de cheetahs aan het verjagen was, hadden de gieren vrij spel.

6) Leeuwin verjaagt de gieren.

7)

8 Leeuwin versleept Kudu

9)

10) Gieren verlaten het strijdveld

Een posting met het hele verhaal is hier te lezen.
Canon R6/5D3/16-35/24-70/70-200/85/100/135/100-500