iPhone aansluiten op auto radio

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

• bartbergmans
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-01 10:49
Ik heb in mijn auto een VDO CD138. Hier zit alleen geen AUX aansluiting op. Weet iemand een goedkope manier om mijn iPhone aan te sluiten in de auto?

• BrcBas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-01 11:47
Goedkoopste is een fm-transmitter verwacht ik!

• bartbergmans
Dan kan ik dat op mijn iPhone aansluiten en via de radio de juiste frequenty selecteren?

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 13:08
Mijn ervaring met zo'n transmitter is niet al te best, daarbij is een goede ook best duur.

Het goedkoopste is waarschijnlijk een radio bij de Lidl / Aldi in de aanbieding kopen waar wel een aansluiting op zit.

Maar misschien heeft iemand anders betere ervaringen met die dingen.

• bartbergmans
Weet iemand hier misschien waar je goedkoop een autoradio kan aanschaffen met een AUX aansluiting?

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-01 12:51
bartbergmans schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:54:
Weet iemand hier misschien waar je goedkoop een autoradio kan aanschaffen met een AUX aansluiting?
Ligt eraan wat je goedkoop vindt. Ik raad je in ieder geval aan om weg te blijven van de te goedkope(kijkshop) merken, zoals marquant, lenco, dat soort ongein. Rondevries.nl heeft een pioneer in de aanbieding met usb en aux voor 69 euro.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:04

FeaR

In GoT we trust

Lees de post van mijn collega eens door (Rupie in "[Spotify] Spotify naar CD") . Hier op GoT verwachten we wat meer inzet dan alleen een vraag posten en op antwoord wachten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.