Mijn vorige Post is met 1 mededeling direct gesloten zonder ik hierop kon berichten...
betreft deze post: [SBS2008] Licentie melding
@Question Mark: Ik kan je ook geen PM sturen, dus vandaar maar 'brutaal' een nieuwe post aangemaakt.
Ik heb wel degelijk gezocht, zowel op GOT en Google, Microsoft e.d. maar geen enkele resultaat waat hierop betrekking had.
Dus vandaar mijn post hier om enige input hierop te krijgen.
De vraag:
Ik kwam ineens deze melding tegen in de logs:
Wis de status 'licentie voldoet niet aan vereisten'
Clear/delete the state 'license does not meet the requirements'
Iemand enig idee wat dit zou moeten inhouden?
PS: Snap niet helemaal waarom het nou bij iedere post die ik maak de opmerking gemaakt moet worden zoals in de gesloten post hiervoor. Dat was enkele keren gebeurd en gaat er vanuit dat ik alles wat ik wil vragen maar direct hier post? Ik snap inmiddels de spelregels wel...
betreft deze post: [SBS2008] Licentie melding
@Question Mark: Ik kan je ook geen PM sturen, dus vandaar maar 'brutaal' een nieuwe post aangemaakt.
Ik heb wel degelijk gezocht, zowel op GOT en Google, Microsoft e.d. maar geen enkele resultaat waat hierop betrekking had.
Dus vandaar mijn post hier om enige input hierop te krijgen.
De vraag:
Ik kwam ineens deze melding tegen in de logs:
Wis de status 'licentie voldoet niet aan vereisten'
Clear/delete the state 'license does not meet the requirements'
Iemand enig idee wat dit zou moeten inhouden?
PS: Snap niet helemaal waarom het nou bij iedere post die ik maak de opmerking gemaakt moet worden zoals in de gesloten post hiervoor. Dat was enkele keren gebeurd en gaat er vanuit dat ik alles wat ik wil vragen maar direct hier post? Ik snap inmiddels de spelregels wel...