Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SBS2008] Licentie melding

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

• DaVaRiOuS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
Mijn vorige Post is met 1 mededeling direct gesloten zonder ik hierop kon berichten...
betreft deze post: [SBS2008] Licentie melding
@Question Mark: Ik kan je ook geen PM sturen, dus vandaar maar 'brutaal' een nieuwe post aangemaakt.

Ik heb wel degelijk gezocht, zowel op GOT en Google, Microsoft e.d. maar geen enkele resultaat waat hierop betrekking had.
Dus vandaar mijn post hier om enige input hierop te krijgen.

De vraag:

Ik kwam ineens deze melding tegen in de logs:

Wis de status 'licentie voldoet niet aan vereisten'

Clear/delete the state 'license does not meet the requirements'

Iemand enig idee wat dit zou moeten inhouden?

PS: Snap niet helemaal waarom het nou bij iedere post die ik maak de opmerking gemaakt moet worden zoals in de gesloten post hiervoor. Dat was enkele keren gebeurd en gaat er vanuit dat ik alles wat ik wil vragen maar direct hier post? Ik snap inmiddels de spelregels wel...

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

_Arthur

blub

Post dan gewoon de volledige informatie in plaats van dat wij, de personen die jou vast wel willen helpen, die informatie eerst uit je moeten trekken.

Dus ik begin met dat laatste en hierbij de eerste vraag:
1: is die een SBS2008 omgeving die vanuit een SBS2003 omgeving is gemigreerd waarbij deze twee in hetzelfde domain hebben gezeten / zelfs nog steeds zitten?
2: post gewoon het volledige event + event ID's: dat is voor jou en ons een stuk makkelijker zoeken.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zie nog steeds geen inhoudelijke verbetering in je startpost :)

Tel daarbij op dat een blik op je posthistory de indruk achterlaat dat je dit forum als helpdesk voor je bedrijfsvoering lijkt te gebruiken en dan is de statement van QM vrij duidelijk.

Tot overmaat van ramp ga je ook nog eens voorbij aan Oneens met de actie van een moderator? Post het hier en begin je hier eerst je gram te halen - ook niet bevorderlijk voor de levensduur.

Kortom: doe eens wat meer dan alleen je originele startpost weer opnieuw neerplempen?

[ Voor 23% gewijzigd door alt-92 op 26-10-2011 19:40 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.