Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb een mp3 gebruikt in een filmpje, en ik vraag me af wat ik moet doen om dit te mogen gebruiken? Dus op youtube zetten en gebruiken voor bijv marketing doeleinden.

Punt is dat het een klassiek nummer van mozart is, opgenomen in 1972.
http://www.arkivmusic.com...m_id=521138&album_group=8

Waar zou ik in hemelsnaam moeten zijn om hier toestemming voor te vragen? (en misschien betalen)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Buma Stemra al benaderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:53

cdoens

Peugeot-gek

Weet je onder welke platenmaatschappij dit is uitgebracht? Dan zou ik met hun contact opnemen. Lukt dat niet, dan kan Buma Stemra je misschien verder helpen?

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmm het is dus toen uitgebracht bij Philips Silverline Classics... Ik kan alleen niet 123 vinden of die uberhaupt nog bestaan..

Ik zit even te klikken bij buma stemra en een licentie voor webcasting als je 100 euro omzet per jaar maakt is bijna 1000 euro.. 8)7 lolwat? Ik weet niet of dit uberhaupt van toepassing is maar met dat soort bedragen zing ik zelf wel een liedje :)

[ Voor 52% gewijzigd door maratropa op 26-10-2011 17:21 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:28
Troost je met het feit dat de artiesten ook zo goed als niks zien van de bedragen die BUMA/Stemra (of de SENA) innen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:22
Even dit topic verplaatst naar FVW

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:41
PageFault schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:52:
Troost je met het feit dat de artiesten ook zo goed als niks zien van de bedragen die BUMA/Stemra (of de SENA) innen...
Buma Stemra is wel de partij die bij je aanklopt als ze denken dat er wat te halen valt.

http://www.bumastemra.nl/gebruikers/internet/

Let wel : de rechthebbende moet wel aangesloten zijn bij Buma Stemra...

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:58
Als je het op Youtube zet, dan regelen zij dat voor je. Dan heb je de kans dat er advertenties bij getoond worden of dat ze de audio verwijderen. Of dat er niks gebeurt.
Pagina: 1