Toon posts:

nieuwe apple id, en oude vergeten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb overal gezocht,de apple pagina's, zoeken in google etc maar kom er niet uit..
dus dan maar een post hier, weet dat het soms niet gewaardeerd word die "noob" vragen maar "here is goes"

situatie: een stel heeft 2 macs en 2 iphones, 1 apple id.. was makkelijk.. gaan uitelkaar en hebben nu samen nog steeds 1 apple id..

wil dit veranderen maar kom er niet uit, wil een nieuwe apple id aanmaken en de mac en iphone er op gooien..

staat nergens hoe, alleen een nieuwe id maken.. ze heeft dit al heel vaak geprobeerd..

kan iemand mij / ons in de juiste righting sturen? linkje of iets zoek het zelf verder wel uit..

alvast bedankt..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:43
https://appleid.apple.com
hier misschien eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kom er nog steeds niet uit, wil mn mac en iphone op een ander apple id zetten, en niet meer laten werken met die andere mac en iphone..

overal is het alleen faq's over veranderen van het ww etc..

nieuwe apple id aanvragen, en hoe verander ik het dan op de mac en iphone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 07:36
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:16:
kom er nog steeds niet uit, wil mn mac en iphone op een ander apple id zetten, en niet meer laten werken met die andere mac en iphone..

overal is het alleen faq's over veranderen van het ww etc..

nieuwe apple id aanvragen, en hoe verander ik het dan op de mac en iphone..
Ehm, kijk eens hier: https://appleid.apple.com/cgi-bin/WebObjects/MyAppleId.woa/

Die grote blauwe knop is een nieuw ID aanmaken. (duidelijker dan dit kan ik het niet maken sorry)

En met die nieuwe ID's ga je bij iTunes op de Mac inloggen.

En op je iPhone ga je naar instellingen en dan Store en dan voer je daar de nieuwe ID in.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 21:47
En hoe er rekening mee dat je de met het andere id aangekochte apps, muziek etc. wel kwijt bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet dat je de aangekochte Apps etc wel handmatig over kunt zetten naar de andere itunes en dan vervolgens weer op de iPhone kunt zetten. Enige wat je dan moet hebben bij eventuele updates is de id en ww van de "originele" gebruiker.
Pagina: 1