Outlook 2010 meerdere accounts

Pagina: 1
Acties:

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:22
Hallo,

Heb ik outlook 2010, 2 email accounts staan.

Het gaat hierbij om een gmail account die als imap is ingesteld en een mail adres van mijn werk die via exchange gaat.

Nu is de gmail account wel ingesteld als standaard email adres. Maar het gegevensbestand hiervan kan ik weer niet als standaard instellen. Het gegevensbestand van mijn werk wel.

De knop blijft grijs als ik de gmail gegevensbestanden als standaard wil instellen.

Hoe kan dit?

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 15:04
Ik weet niet precies wat je wil bereiken, maar je zou ook 2 profielen kunnen aanmaken.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Dat komt omdat een IMAP account alleen maar mail mappen bevat en niet de andere standaard mappen zoals Calendar, Contacts, etc...

Je kunt wel in File-> Options-> Advanced aangeven dat je Outlook wil starten in de Inbox map van je IMAP account. Dit kan eventueel voor een kleine opstartvertraging geven aangezien Outlook dan eerst de IMAP verbinding probeert op te zetten.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:22
Bedankt, kon het inderdaad bij geavanceerd instellen welk postvak hij moest weergeven.

Mag slot op

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topics gaan niet per definitie op slot. Zie ook: Het algemeen beleid #topiceinde :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.