Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Exchange accounts samen in één postvak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment een reseller account voor Hosted Exchange. Dit omdat ik aardig wat mailboxen heb (rond de 7). Werkt allemaal prima. Ze werken met "Hosting Controller" als dashboard.

Onder één van mijn domeinen hangen 3 mailboxen. Ze hebben allemaal rechten van elkaar. Op het moment dat ik er 1 toevoeg in Microsoft Outlook 2010 komen de overige mailboxen er automatisch bij te staan. Dat werkt allemaal super. Zie alle mappen.

Echter loop ik nu tegen een probleem aan. Ik voeg nu nog een aantal postvakken toe in outlook. Nu moet ik bij elke mailbox op postvak-in klikken om de (nieuwe) berichten te bekijken. Bij 3 mailboxen is dat nog te doen. Maar bij 6...

Graag zou ik een soort "verzamel map" hebben waarin alle mails staan. Hierdoor wordt zoeken en nieuwe berichten bekijken veel eenvoudiger.

Allemaal doorsturen naar 1 mailbox is geen optie. Afzender moet anders zijn, en ik wil ze ook graag gescheiden kunnen bekijken. Ook zijn er mensen die niet alle mail hoeven te zien.

Op mijn Iphone werkt het bijvoorbeeld erg handig. Daar kan ik of de mailboxen aanklikken, of klikken op Alle berichten. Hij gooit ze dan allemaal bij elkaar in als't ware.

Bij favorieren staat nu wel een map "ongelezen berichten". Deze pakt alleen de berichten van het account wat ik heb ingesteld, en dus niet van de overige mailboxen. Als ik klik op "Deze zoekmap aanpassen" krijg ik bij "E-mail in deze mappen wordt opgenomen in deze zoekmap:" enkel het mailadres staan die ik ingesteld heb. Ook hier dus niet de mailadressen die er onder hangen.

Wat is een goede oplossing om het wel voor elkaar te krijgen? Wie helpt me?
Ik heb op internet gezocht, maar daar kan ik geen duidelijk antwoord vinden.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Je kunt alle Inbox mappen toevoegen aan je Favorieten zodat je nagenoeg ook in 1 oogopslag kunt zien of één van je accounts nieuwe berichten heeft.

Een echte "unified mailbox" is in Outlook 2010 niet mogelijk, maar kun je wel redelijk snel emuleren door een simpele zoekopdracht.
Zie; http://www.msoutlook.info/question/554

HowTo-Outlook | MSOutlook.info