hallo,
ik heb onlangs een pc in elkaar gestoken.
onderdelen: *intel i7-2600
*intel DH67GD
*2x 4GB DDR3 kingston
* SSD OCZ 120GB vertex 3
*2x 1TB sasmung F2
*de grafische kaart gebruik ik nu nog van de processor
* als kast antec NSK 65808 EC met 430 watt
* windows 7 64-bit
mijn probleem is als ik op de computer bezig ben met tekenen (vectorworks dan, een cad-programma) moet ik het programma nog maar openen en gans de pc loopt vast, ik kan niks meer doen en moet de pc opnieuw opstarten.
zo heb ik ook een probleem met de software van het scherm( wat hier van intel is, 2000series hdgraphics) deze loopt zomaar vast en hersteld zich dan vanzelf, dit wordt weergegeven onderaan rechts door windows.
en heb ook al een paar keer een blue-screen gehad.
zelf heb ik nu al de SSD en HDD's getest en geen probleem gevonden, zo heb ik ook al de processor eens op volle toeren laten draaien en ook geen probeem. windows heb ik op beide geïnstalleerd (dus op SSD en HDD) en op beide hetzelfde probleem.
Mijn ram-geheugen heb ik ook al getest en ook geen probleem gevonden.
kunnen jullie mij mss helpen of ideeën geven wat er fout kan zijn?
mvg jonas
ik heb onlangs een pc in elkaar gestoken.
onderdelen: *intel i7-2600
*intel DH67GD
*2x 4GB DDR3 kingston
* SSD OCZ 120GB vertex 3
*2x 1TB sasmung F2
*de grafische kaart gebruik ik nu nog van de processor
* als kast antec NSK 65808 EC met 430 watt
* windows 7 64-bit
mijn probleem is als ik op de computer bezig ben met tekenen (vectorworks dan, een cad-programma) moet ik het programma nog maar openen en gans de pc loopt vast, ik kan niks meer doen en moet de pc opnieuw opstarten.
zo heb ik ook een probleem met de software van het scherm( wat hier van intel is, 2000series hdgraphics) deze loopt zomaar vast en hersteld zich dan vanzelf, dit wordt weergegeven onderaan rechts door windows.
en heb ook al een paar keer een blue-screen gehad.
zelf heb ik nu al de SSD en HDD's getest en geen probleem gevonden, zo heb ik ook al de processor eens op volle toeren laten draaien en ook geen probeem. windows heb ik op beide geïnstalleerd (dus op SSD en HDD) en op beide hetzelfde probleem.
Mijn ram-geheugen heb ik ook al getest en ook geen probleem gevonden.
kunnen jullie mij mss helpen of ideeën geven wat er fout kan zijn?
mvg jonas