Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met scroll-knop van de G500

Pagina: 1
Acties:

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-11 10:53
Dag Mede-Tweakers,

Ik hoop dat ik deze topic goed heb geplaatst, maar hier is mijn vraag (of eerder gezegd probleem):

Sinds vandaag gedraagt mijn Logitech G500 muis zich heel raar. Bijvoorbeeld als ik een PowerPoint open heb staan en ik rustig een aantal slides door aan het lezen ben, scrollt hij uit zichzelf. Dit gebeurt ook wanneer ik aan het browsen ben. Ik heb ook een aantal games gespeeld waarbij de muis weer uit zichzelf scrollt, dat is vooral heel vervelend als je van je rifle naar je pistol verandert.

Ik heb al op Google gekeken, alleen kon ik daar verder weinig wijs uit. Ik hoop dat er hier iemand is die mij zou kunnen helpen.

Bvd,

Jules

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-11 02:03

Swordlord

Act first, think never

Uit eigen ervaring: Soort gelijk probleem, alleen andere Logitech muis.

Er wordt een optische sensor gebruikt om scrollen te detecteren, stof of rotzooi bij de sensor kan voor problemen zorgen.

Dus muis open schroeven en bij het scrol wieltje eens controleren of er stof of andere rotzooi in zit of dat er stof voor de optische sensor zit.

[ Voor 19% gewijzigd door Swordlord op 26-10-2011 14:29 ]

• g0ulash
Mm... Klinkt plausibel. Ik zal het eens gaan kijken, nu eerst nog uitvinden hoe ik dit ding open maak. :p
Bedankt voor je reactie!

[ Voor 11% gewijzigd door g0ulash op 26-10-2011 14:46 ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
g0ulash schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:46:
Mm... Klinkt plausibel. Ik zal het eens gaan kijken, nu eerst nog uitvinden hoe ik dit ding open maak. :p
Bedankt voor je reactie!
Schroeven zitten waarschijnlijk onder de sticker(s) op de onderkant van je muis. Mijn MX518 heeft op die plekken markeringen zitten in de sticker.

Bedenk wel dat je garantie vervalt als je hem open maakt ... mocht die er nog op zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door redfoxert op 26-10-2011 14:52 ]

https://discord.com/invite/tweakers

• g0ulash
Okay, bedankt. Volgens mij heb ik hem pas dit jaar gekocht, dus zit er nog garantie op. Ik zal eerst eens kijken of ik hem anders 'schoon' kan krijgen: blazen!