Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 07:39
Hoi,

Omdat in Sense niet meer snappy genoeg vond, ben ik sedert enkele weken (opnieuw) overgeschakeld op Cyanogenmod 7.1
Het is en blijft een impressive lightweight versie van gingerbread, op de Desire draait het echt als een zonnetje.

Nu, ik had geupgrade naar 7.1 stable, werkte perfect voor een week maar dan kreeg ik plots problemen met WiFi.
Ik maak gebruik van 2 netwerken, mijn eigen wifi N netwerk en het wifi G netwerk van mijn bevriende buurman.

Plots kan m'n desire niet meer connecteren, hij toont even een wifi icoontje maar dan krijg ik telkens "verbinding verbroken", maw WiFi connecteert nooit, op geen enkel netwerk.
(Mobiele dataverbinding werkt altijd perfect)

Wat heb ik geprobeerd
WiFi slaapstand uitschakelen & router reset -> router is zeker niet de reden maar soit
Full Factory Reset
Full Wipe en ROM opnieuw installeren
Full Wipe en Nightly ROM (CM7 237) opnieuw installeren

Ten slotte...
Radio Updaten naar nieuwste versie ( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=687464 )
Full Wipe en Nightly ROM (CM7 238) opnieuw installeren

Nog steeds hetzelfde probleem, snap er niets van !!

Wat ik nog niet geprobeerd heb is Full wipe en terug een Sense ROM terugzetten, maar goed: ik had graag gebleven bij CM7.1
Vraag mij af wat de reden kan zijn (voor de hand liggende redenen zijn het dus niet ... )

Thanks alvast!!

• Droomygirl
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-04-2021
Hoewel ik n00b ben wat Android betreft, heb ik me laten vertellen dat je bij een HTC Sense toestel, vooral bij een Sense ROM 'moet' blijven.

Ik heb zelf de Revolution ROM op draaien op mijn HTC Incredible S, draait als een zonnetje t.o.v de originele ROM en nooit problemen gehad met de radio e.d.

Misschien is de Revolution een optie voor je (staat op XDA DEV)? Verder zou ik het ook niet weten..

[ Voor 3% gewijzigd door Droomygirl op 26-10-2011 12:15 ]

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 07:39
Droomygirl schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:14:
Hoewel ik n00b ben wat Android betreft, heb ik me laten vertellen dat je bij een HTC Sense toestel, vooral bij een Sense ROM 'moet' blijven.

Ik heb zelf de Revolution ROM op draaien op mijn HTC Incredible S, draait als een zonnetje t.o.v de originele ROM en nooit problemen gehad met de radio e.d.

Misschien is de Revolution een optie voor je (staat op XDA DEV)? Verder zou ik het ook niet weten..
In principe zou op de hardware van de Desire perfect iets anders kunnen draaien als een Sense ROM, imho. Ik heb nog meer als een maand CM7 RC2 gedraaid, geen problemen gehad.

Vreemd dat dit niemand bekend voorkomt. Zou het een hardware failure kunnen zijn?

---
EDIT: pfff nooit (meer) vind je hier antwoorden...

[ Voor 3% gewijzigd door lowlow op 27-10-2011 19:34 ]