Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Verwijderd
Apple paste de kleinere simkaart eerder toe in zijn iPhone 4 en 4S
Moet volgens mij geen verleden tijd zijn...
Moet volgens mij geen verleden tijd zijn...
Ben zelf geen expert, maar is het niet "kondigde de Finse fabrikant op haar Londense .." ?Daarnaast kondigde de Finse fabrikant op zijn Londense evenement Nokia World een
[ Voor 48% gewijzigd door mmjjb op 26-10-2011 19:37 ]
Neemmjjb schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:12:
[...]
Ben zelf geen expert, maar is het niet "kondigde de Finse fabrikant op haar Londense .." ?
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
@hierboven
Had dat artikel zelf ook al gelezen (van de nee link), maar sinds wanneer is een evenement een bedrijfsnaam?
Had dat artikel zelf ook al gelezen (van de nee link), maar sinds wanneer is een evenement een bedrijfsnaam?
Dat is wel wat enthousiast ja. Dat heb ik aangepast, de rest is niet aan de ordeenigmafan schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:39:
Misschien wat overdreven om de het evenement 2 keer te benoemen.
nieuws: Nokia kondigt eerste Windows Phone-toestellen aan trouwens.
[ Voor 24% gewijzigd door Rataplan op 27-10-2011 10:53 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Prijzen, ik kom er even niet meer helemaal uit:
Lumia 800 = 499, 420 of ???? (kan het niet vinden)
Lumia 710 = 320 of 270 (zelfde links)
Of gaat T.net de prijzen nu standaard ex BTW vermelden?
Bij aanpassing alle drie de artikelen graag even onder handen nemen, een review met een pagina voor "specificaties EN PRIJZEN" zonder prijzen is een beetje vreemd.
Lumia 800 = 499, 420 of ???? (kan het niet vinden)
Lumia 710 = 320 of 270 (zelfde links)
Of gaat T.net de prijzen nu standaard ex BTW vermelden?
Bij aanpassing alle drie de artikelen graag even onder handen nemen, een review met een pagina voor "specificaties EN PRIJZEN" zonder prijzen is een beetje vreemd.
De prijzen in de review zijn dynamisch aan vermelding in de pricewatch gekoppeld. Zodra daar prijzen in verschijnen, staan ze ook in de review. Over de prijzen in de twee nieuwsartikelen kan ik niks zeggen, daar zal de auteur zich even over moeten buigen.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Pagina: 1