Battlefield 3 actie

Pagina: 1
Acties:

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:49

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
GR,

plan: Tweakers.net en EA geven Battlefield 3-ervaring weg
Mooie actie, maar een APC als tank benoemen doet mijn cavaleriehart bloeden. Een tank wordt over het algemeen gedefinieerd als een gepantserd rupsvoertuig met draaibare geschutskoepel en hoofdbewapening van tenminste het kaliber 76mm.

De juiste term is APC of in het Nederlands gepantserd personeelsvoertuig.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik heb mijn best gedaan in de tekst de officiële benaming FV 432-pantserinfanterievoertuig te noemen zodat het voor kenners als jij duidelijk is waar het om gaat. Maar APC of personeelsvoertuig klinkt ook niet echt aansprekend :)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:49

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Ja, het is inderdaad een stuk minder sexy dan 'tank'. pantserinfanterievoertuig is nog steeds feitelijk onjuist (aan de foto te zien is het een voor lesdoeleinden omgebouwde cargoversie), maar in ieder geval al een heel stuk beter.
Bedankt :)

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-02 16:27
Kan ik me ergens afmelden? Helaas is 3 november niet een vrije dag geworden zoals verwacht, ik zal onontkoombaar met geldverdienen bezig moeten zijn. :(
Dan blijf ik me maar virtueel vermaken met de BF3 ervaring. :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik geloof het niet - maar er zijn ondertussen al heel wat deelnemers, dus wacht maar even af. Mocht je onverhoopt toch winnen, dan kan er vast nog wel een nieuwe winnaar getrokken worden die die tank APC wél belangrijker vinden dan een paar rotcenten :P

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.