Visual C# 2010 Express langer dan 90 dagen...?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 20:11
Ik wil misschien thuis een wat recreatief gaan programmeren en daarbij ook uitvogelen wat nieuwe features in nieuwere versie van .Net zijn. Nu heb ik tijden geleden Visual C# 2008 Express geïnstalleerd welke nog steeds prima werkt.

Toen een collega zich een hele tijd geleden afvroeg hoe hij voor thuis aan Visual Studio kon komen raadde ik hem aan de Expressversie te proberen. Hij heeft toen Visual C# 2010 geïnstalleerd en kan deze nog steeds gebruiken. Maar als ik 'm nu installeer krijg ik een trialversie van 30 dagen, welke ik tot maximaal 90 dagen kan oprekken door te registreren?

Wat is er hier veranderd? Is er voor de hobbyist nog gratis C# 2010 te krijgen :'( ? MSDNAA is voor mij al geruime tijd geen optie meer namelijk ;) .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:25

Rhapsody

In Metal We Trust

Volgens mij zijn de express versies gewoon gratis te gebruiken? http://www.microsoft.com/...cts/2010-editions/express

De volledige versies zijn voor 90 dagen te proberen: http://www.microsoft.com/visualstudio/en-us/try

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:40
Weet jij zeker dat je niet "Visual C# 2010 prof" hebt geïnstalleerd die draait max 90dagen, de express versie is gewoon free ...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Probeer die maar eens uit, bij de licensing agreement staat ook vermeld dat het om 30 dagen gaat :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:25

Rhapsody

In Metal We Trust

ucchan schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:41:
[...]

Probeer die maar eens uit, bij de licensing agreement staat ook vermeld dat het om 30 dagen gaat :( .
http://www.microsoft.com/...ual-web-developer-express
PRODUCT REGISTRATION

Register within 30 Days

Register your copy of Visual Web Developer 2010 Express to continue using it after 30 days.
Register Visual Web Developer 2010 Express ›
Na registratie kun je weer verder dus. :) En dan volgens mij zonder limiet van 90 dagen. Hier gebruik ik de MSDN versie al, dus kan het hier niet bekijken. De laatste keer dat ik express gebruikte is ook al eventjes geleden.

[ Voor 12% gewijzigd door Rhapsody op 26-10-2011 09:44 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Ik ga het thuis nog een keer proberen, maar na die registratie werd het 90 dagen in plaats van 30, en dus niet ongelimiteerd. Of ik moet wel heel scheel hebben gekeken... Ik meld me iig nog even ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1ncam
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
Ik heb een jaar lang express gedraaid, dus als het goed moet dat ook bij jou kunnen.
Pagina: 1