Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tip voor het Forum

Pagina: 1
Acties:

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:27
Geachte Redactie,

Allereerst hoop ik dat ik deze tip in het goede topic heb staan.

Ik was net op XDA-Developers.com, en bij een forum-topic plaatste ik een reactie op iemand, en daarna nog een gewone reactie via de gewone manier, zonder quotes. Als ik dit op het forum van Tweakers.net doe, komen er 2 berichten van mij onder elkaar te staan. XDA heeft dit anders, zie Dit voorbeeld van mij.

Ik dacht bij mezelf, dat is misschien ook wel goed voor Tweakers, aangezien het nog wel eens gebeurd dat je, als je 2 posts achter elkaar plaatst, de edit-knop moet gebruiken.

Meer mensen die dit een goed idee vinden?

Mvg,

Gerjannn

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk best een nette oplossing vind om het probleem van dubbelposts op te lossen.

Maar de vraag is echter of het de moeite van het creëren van de code, etc waard is.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:27
Het zal inderdaad niet zomaar gaan, maar misschien kunnen ze een (stukje) code van XDA krijgen. Of werkt dit heel anders?

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Even naar Lieve Devvers verhuisd

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hier is al vaker over gesproken en ik ben geen voorstander van een automatische oplossing hiervoor omdat je dan de use-case waarbij een 2e losse reply wel nuttig is geheel uitsluit. Daarom hebben we gekozen voor enkel een waarschuwing dat je al als laatste gereageerd hebt in een topic.

Intentionally left blank