Toon posts:

bx6 rev 2 geschikt voor coppermine???

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje over mijn b6 mobo, is deze nog geschikt voor een coppermine ik denk aan een 550e 256 slot1 of eventueel een cel2 566 of moet ik een ander mobo nemen op de site van abit staat er niets over maar zijn er hier mensen bij die ervaring ermee hebben bvd.

Verwijderd

Nee, heb er niets over gehoord, maar je zou Abit Nederland eens kunnen bellen, want bij mijn MSI zat er een speciale blauwe "C" sticker op de I/O chip, betekent Coppermine ready...

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

of een bezoekje aan de abit site brengen:

1.Supports Pentium® III 450~500MHz processor cartridge
Geen coppermine dus...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

1.Supports Pentium® III 450~500MHz processor cartridge

dat betekent niet automatisch dat er geen coppermine support is, het staat wel in de FAQ:

Do the BH6 Rev. 1.00, 1.01, 1.02, 1.03, etc. and up (BUT NOT 1.1 and above) boards and the BX6 Rev 1.00, 1.01, 1.02, etc. (BUT NOT BX6 Rev 2.0) boards support Coppermine CPUs?
No, the BH6 Rev. 1.00, 1.01, 1.02, 1.03, etc. and up (BUT NOT 1.1 and above) boards and the BX6 Rev 1.00, 1.01, 1.02, etc. (BUT NOT BX6 Rev 2.0) do not support Coppermine CPUs due to the native design of power for the CPU core voltage probably not being sufficient. So to avoid instability, we advise that the afore mentioned boards do not support Coppermine CPUs.
( http://www.abit.nl/english/faq/index.htm )

Oftewel: coppermine wordt WEL ondersteund

Verwijderd

Topicstarter
Ja bedankt nu weet ik het weer hoe het zat heb dan nog net geluk gehad met mijn bx6rev2 .

maar wat nu te doen een cel2 566 of een 550e in prijs zal het wel niet veel uit maken aangezien er bij de cel nog een slotket van abit bij moet en die kost ook zo rond de 50,-

Verwijderd

Bij mij loopt de 550Coppermine stabiel op 800MHz slot 1. http://dit.is/super7
Pagina: 1