Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
A.s zaterdag bij Intertoys Q-Ware 10"tablet voor € 129,=
Alternatief intertoys Q-Ware 7" voor € 99,=

10": Android 2.2, 2 GB geheugen
7": Android 2.3, 4 GB geheugen
De rest van de specs zijn gelijk.

Wat is wijsheid, welke heeft de voorkeur.
Deze is bedoeld voor mijn zoon van 9 jaar. Hoeft dus geenhightech te zijn.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Aangezien de Android versie je zoon waarschijnlijk aan zijn 9-jarige billen zal oxideren, evenals het geheugenverschil: de 10" pakken. Die is groter, dus stoerder voor zijn vriendjes :)
Bovendien krijgt ie minder last van zijn ogen als ie er veel mee werkt omdat het scherm groter is. Dus puur pedagogisch nog beter verantwoord ook :)

[ Voor 36% gewijzigd door The Eagle op 25-10-2011 22:56 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met deze tablet? Ik weet nog niet veel van tablets maar is b.v het besturingssysteem te updaten naar een hogere versie enz. wie kan mij daar op antwoorden. De prijs lijkt mij wel gunstig vooral om eens wat ervaring op te doen met een tablet.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom op GoT :)

Op GoT verwachten we dat gebruikers zelf in staat zijn om beslissingen te nemen. Daarom zijn "wat moet ik kopen" topics niet toegestaan en gaat hier een slot op. Persoonlijk zou ik trouwens ook de 10" nemen als de specs hetzelfde zijn. Lees voor je een topic opent eerst Het algemeen beleid, daarin staat waar een topic aan moet voldoen. Veel plezier toegewenst op GoT ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.