Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mozilla Firefox euverzètte nao 't Limburgs

Pagina: 1
Acties:

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022

Limburgs

Beste Limburgse Tweakers,

Ich zeen net via dit berich dat er veur Firefox auch ein Friese versie besteit.
D4NG3R in "[Gouden Steeksleutel] Beste browser"
Woerop ich metein opzeuk ging nao ein Limburgse Firefox versie dae noch neet besteit. Woerop ich gaer mit angere Limburgers ein Limburgse vertaling van Firefox wil gaon maken, geweun ómdet 't kent ;) Veur zoewied ich weit is 't meugelijk om zelf ein vertaling van ein taal in te sturen, maar hie wil ich pas veur gaon kieken/kentak opnummen es ich zeker weit dat er auch luuj zeen die mit willen helpen. Väöl wirk is 't neet denk ich, maar hulp ken ich altied gebroeke.

Loat maar get weiten.

Nederlands

Beste Limburgse Tweakers,

Ik zag net via dit bericht dat er voor Firefox ook een Friese versie bestaat.
D4NG3R in "[Gouden Steeksleutel] Beste browser"
Waarna ik meteen opzoek ging naar een Limburgse Firefox versie die noch niet bestaat. Waarop ik graag met anderen Limburgers een Limburgerse vertaling van Firefox wil gaan maken, gewoon omdat het kan ;) Voor zover ik weet is het mogelijk om zelf een vertaling van een taal in te sturen, maar voor wil ik pas gaan kijken/contact opnemen als ik zeker weet dat er ook mensen zijn die willen helpen. Veel werk is het niet denk ik, maar hulp kan ik altijd gebruiken.

Laat maar wat weten

[ Voor 33% gewijzigd door madmaxnl op 25-10-2011 21:51 ]

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Leuk dat je iets met je dialect wilt doen, maar kan het volgende keer a.u.b. gewoon in het Nederlands ?

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• madmaxnl
SKiLLa schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:45:
Leuk dat je iets met je dialect wilt doen, maar kan het volgende keer a.u.b. gewoon in het Nederlands ?
Ik zal er zo even een vertaling onderzetten :)

Edit, DONE :)

[ Voor 3% gewijzigd door madmaxnl op 25-10-2011 21:52 ]

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Thanks ! Leest voor mij stukken makkelijker, verder dan Hoog-Haags hardop lezen kom ik niet :)

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• madmaxnl
Geen probleem en nu maar hopen dat de moderators geen hekel aan Limburgers hebben anders gooien ze het waarschijnlijk dicht.

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Hehe, ach met je NL vertaling eronder zie je wel goed ;) En je vind vast wel een mede-tweaker die het ook leuk lijkt ...

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
madmaxnl schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:04:
Geen probleem en nu maar hopen dat de moderators geen hekel aan Limburgers hebben anders gooien ze het waarschijnlijk dicht.
Wat denk je wel niet van ons :Y) Helemaal met de Nederlands vertaling die ik ook kan lezen vind ik het geen enkel probleem.

Ik zat eens te kijken, volgens mij kan je via https://bugzilla.mozilla.org/ een localization submitten, zoals ook deze: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=475243

Desktop | Server | Laptop

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-11 11:51
Blijft toch altijd veel moeite kosten om het te kunnen lezen. :P
Helpen kan altijd wel. :)

• madmaxnl
Dus als het er op aankomt ben jij bereidt te helpen ? :)

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-11 11:51
Alle beetjes helpen, denk ik :D.

• madmaxnl
Dan zijn we momenteel met z'n drieën, ik wacht het nog even af en dan ga ik contact leggen met Mozilla om hun te vragen de woordenlijsten en de te vertalen zinnen door te sturen.
Pagina: 1