Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

speedlink 360 style gamepad

Pagina: 1
Acties:

• owner01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:55
Ik heb een speedlink 360 style gamepad gekocht bezit deze nou enkele maanden maar het probleem is dat als ik fifa speel dat hij soms uit het niets volgens fifa 12 (ook fifa 11) naar rechts dan heb ik het over de R3 stick hiermee krijg ik dus probleem wanneer ik bal aanneem vernaait hij hem meteen weer 20 meter naar lijnks of naar rechts.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Bij voorbaat dank.

• owner01
bump

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Controller kapot? Garantie?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Wat heb je zelf al ondernomen om je probleem op te lossen? Waar heb je bijvoorbeeld al naar gezocht? Of waar loop je tegenaan wat je misschien niet begrijpt... waar heb je precies vragen over? Eerst eigen inzet... sowieso om te voorkomen dat er een lijst van al ondernomen acties volgt van diverse gebruikers, maar uiteraard nog meer omdat eigen inzet/onderzoek wordt verwacht...

Ik heb google gebruikt met de volgende term: speedlink 360 problem analog

http://forums.electronica...er-issues-easier-way.html

In dit topic wordt gesproken over een probleem met sommige 360 controllers... dit blijkt overigens bij de originele controller en deze kloon op te treden. Zo zijn er meerdere problemen, ook met de triggers welke op de originele en de kloon dezelfde problemen geven en verschilt van game tot game. Het lijkt er dan ook sterk op dat de controllers inwendig zeer wss vrijwel 1:1 zijn. Dat naar rechts gaan kan dus ook net zo goed met een originele controller optreden. Het is blijkbaar zelfs een vrij veel voorkomend probleem, ook al met oudere versies van blijkbaar vooral voetbal- en racegames.

Dit was overigens 3 minuten werk... Heb je misschien nog geen direct antwoord, maar wel al een stuk wijzer. Kleine moeite... ;)

[ Voor 64% gewijzigd door MicGlou op 27-10-2011 20:26 ]

• owner01
Ja oke had hem wel opengeschroeft maar werd daar ook niet veel wijzer van. Het is niet software matig volgens mij want hij doet het zowel op windows driver als op speedlink driver ik zal kijken of ik nog de bon heb en hopen dat dat helpt

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Ik denk dat de gamepad ruilen je zeer wss niet zal helpen, zoals ik je al had getipt. Het blijkt in veel gevallen gewoon een vervelende bug oid te zijn die met bepaalde combinaties hardware weleens op wil treden. Vandaar dat forum topic met blijkbaar een werkende fix voor die gevallen, dat zal om de originele gamepad en de speedlink gaan blijkbaar, omdat die qua hardware blijkbaar vrijwel identiek zijn (rollen misschien wel uit dezelfde fabriek, wie weet) Dat is uiteraard nooit 100% zeker, misschien is je gamepad idd wel defect, maar het probleem wat je beschrijft klopt aardig met de beschreven problemen in o.a. PES en FIFA.

• owner01
Oke kan weg ik koop een nieuwe wired controller gewoonv an microsoft in de hoop dat deze dan wel goed doet anders ja
Pagina: 1