Zercom

Pagina: 1
Acties:
  • 535 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 09:24
Hallo,

Ik ben opzoek naar iemand die wel eens iets heeft besteld van zercom.eu.

Ik heb om drie uur vanmiddag een bestelling geplaatst van twee videokaarten. De leveringstijd stond op 24 uur, aangezien zij nog vier kaarten op voorraad hadden.

Ik heb betaald en mijn bestelling is geaccepteerd. Het pakket is echter nog niet verzonden en er staat op de site dat ik mijn betaling op 25 oktober heb verricht. Echter staat er onderaan dat ik nog een betaling moet verrichten.

Is mijn bestelling dan nog niet op de post gedaan? Of duurt het even voordat men de site update?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb het pakketje morgen nodig!

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Al contact gehad met Zercom zelf? Zij zijn de enige die je van het juiste antwoord kunnen voorzien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
Ja, ik heb geprobeerd twee keer te bellen om 5uur en half 6. Telefoon ging over en toen kwam er de computer ervoor: Er wordt niet opgenomen, probeer het later nog een keer.....

Of men had geen tijd om op te nemen of het werd genegeerd..

Vandaar dat ik het hier even vraag hoe dat precies werkt. Ik heb namelijk ook een bestelling gedaan bij Alternate vandaag en die is al op de post gedaan..

[ Voor 24% gewijzigd door Ozbro89 op 25-10-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:14

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Niet na een paar uur meteen in panic mode schieten gewoon morgen even bellen ipv topic's aan maken op forums, en de dag is nog niet voorbij.

[ Voor 32% gewijzigd door 42dpi op 25-10-2011 19:49 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topic had ik even mee gewacht wanneer ik jou was, maar: Tijdje terug wat bij Zercom besteld en de verzend bevestiging is destijds om 20:48 verstuurd.
Wanneer alles op voorraad is zou ik me niet druk maken over de verzending :). Nette zaak.

Lees ook andere ervaringen in de shopreview:
http://tweakers.net/shopreview/4230/zercom-computers.html

[ Voor 18% gewijzigd door Kecin op 25-10-2011 19:49 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-10 09:03
betaald met iDeal of een gewone overboeking? In het 2de geval is er wat tijd nodig om het te verwerken.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Met ideal wil het ook nog wel eens duren, maar om antwoord te geven.

Ik heb er voor ongeveer 500 euro aan spullen besteld in 1x. Keur op de hoogte gehouden via email en gewoon op tijd bezorgt, maar het komt idd voor dat ze 's avonds laat pas versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozbro89
My bad ;) dan wacht ik het nog even af..

Voor de duidelijkheid.. ik probeerde niks slechts over Zercom te vertellen. Ik vroeg meer om ervaringen.
Op de review pagina van Zercom kon ik niks bruikbaars vinden. Alleen een paar ervaringen over leveringen die langer dan 3/5 dagen duurden. Niet over 24 uur leveringen.

De site is zeer overzichtelijk en de pagina waar je je eigen bestelling kan volgen is ook zeer handig.
Ik ben benieuwd of ik straks een bevestiging krijg van de verzending.

Bedankt allemaal voor jullie reactie!

[ Voor 99% gewijzigd door Ozbro89 op 25-10-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:15
monkeyfntstc schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:26:
My bad ;) dan wacht ik het nog even af..
Doe dat voortaan ajb ook voor je een topic opent. Dit soort topics zijn namelijk niet gewenst. Behalve persoonlijke spanning en mogelijk ongemak gaat het namelijk echt nergens over ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.