Dat is ook niet bepaald met feiten onderbouwd

Het enige wat een éénling hier zegt is dat hij als dealer ervaart dat Android trager wordt, maar een showroom waar elke halvegare elke app download en opstart is niet bepaald een realistisch gebruiksscenario. Daarnaast worden ook een aantal modellen genoemd, met name de Wildfire, die qua prijs een vierde zijn van een iPhone en dus is die vergelijking sowieso al niet eerlijk.
Maar goed, ik zal niet ontkennen dat als er een winnaar gekozen moest worden qua vloeiende werking dat het iOS is. Android had tot aan ICS geen GPU versnelling voor de interface en dat betekend dat als de CPU bijvoorbeeld twitter aan het updaten is dat de interface dan in theorie afgeremd zou worden(of een beetje zou kunnen haperen). Sporadisch komt dat inderdaad wel eens voor, maar tenzij je echt een hele rotzooi aan extra services erop zet(wat toch al niet meer mag van de providers) merk je daar in de praktijk echt niets van. Heb zelf korte tijd een iPhone 3GS gehad en ook meerdere Samsung's, LG's en Sony Ericsson Android toestellen mogen reviewen maar met uitzondering van de budgettoestellen als de LG620 die zelfs nog op Android 1.6 draaide heb ik nooit last gehad van een trage telefoon
@de rest
Verder wil ik ook niet zeggen dat er iets mis is met een iPhone, krijg alleen wel altijd het idee dat iedereen die durft te twijfelen aan de prijs- kwaliteit verhouding van Apple gelijk de term 'Android fanboy' naar z'n kop krijgt terwijl het vrij duidelijk is dat de zaak meestal omgedraaid is(er wordt namelijk nauwelijks iets inhoudelijks gezegd, behalve dat je als android fanboy hier niks te zoeken hebt!). De kwaliteit van Apple is zeker goed, maar de prijs is er dan ook naar... Om nog maar niet te spreken over de leuke bijkomstigheden als iTunes... Denk dat het slecht zou zijn als we daar niet meer op zouden mogen wijzen.
Wil overigens de TS niet helemaal onderuit halen, maar erg intelligent komt de vraag in ieder geval niet over. Het enige wat hij weet is dat hij een iPhone moet hebben, een 4, 4S of eentje die nog niet eens is aangekondigd... Als hij echt op recht wist waarom hij een iPhone wilde had hij hier niet gevraagd voor welke hij moest gaan...
Volgens mij is dit de enige beweegreden: "Tjah, daar sta je dan.. met een Nokia mini N97, het feestgedruis barst los met mensen om je heen met de Apple 4s.", oftewel "Iedereen heeft een iPhone, dus ik wil er ook één!". Mogen wij hem er toch wel even op wijzen dat er ook andere(goedkopere/betere) alternatieven op de markt zijn? Afhankelijk van zijn voorkeuren dan wel.