Vodafone biedt vanaf volgend jaar privézendmasten in Nederla

Pagina: 1
Acties:

• xylone
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-12-2025
Zojuist met Vodafone aan de telefoon gezeten om er 1 te bestellen... Wat blijkt: Deze komen pas over 2 tot 3 maanden beschikbaar. Zakelijke klanten kunnen dus ook gewoon wachten tot medio 2012.

nieuws: Vodafone biedt vanaf volgend jaar privézendmasten in Nederland

[ Voor 32% gewijzigd door xylone op 25-10-2011 15:19 . Reden: verwijzing naar nieuwsbericht ]

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat is het grote voordeel hiervan? Momenteel kan ik prima bellen met een zakelijk abonnement van Vodafone.

• xylone
Ik zit in een nieuw kantoor met 0 tot 1 streepje... Dus regelmatig niet bereikbaar en regelmatig tijdens een gesprek dat de verbinding wordt verbroken.

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je bedoeld een Femtocell, ik dacht aan een grote zendmast van 40 meter.. 8)7

Mensen spreken in woorden, denken in beelden :P

• xylone
LOL.... Ja nee inderdaad een kleine zendmast! :+

Dus ter info voor iedereen die er met smart op zit te wachten...
Nog even 3 maanden geduld.... |:(

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Bedrijven begrijp ik nog enigzins, maar wat moet je hier nu als consument mee? Als je thuis bent gebruik je toch gewoon WiFi?
Tenzij je bereik thuis zo slecht is dat zelfs gewoon bellen niet gaat en je wel mobiel bereikbaar wilt zijn thuis.

Waar ik problemen heb met de 3G dekking is het met name onderweg en inderdaad op kantoor. Kantoor moet mijn werkgever oppakken, kan ik zelf weinig aan doen, onderweg kan niemand anders dan de provider zelf wat aan doen.
Pagina: 1