Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveknoop
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 08:43
Ik probeer al een paar dagen het volgende voor elkaar te krijgen:
Als ik met mijn windows 7 en/of windows xp op mijn windows server 2008 Lukt dat gewoon goed. Gebruikers instellingen worden keurig opgehaald.

Nu wil ik ook dat op het moment inlog dat er gelijk alle printer toegevoegd worden. Alle printers staan in het AD en in de printserver.
Op alle printers zijn rechten uitgevoerd dmv toegangsgroepen.

Wat ik presies wil is dit: Op het moment dat ik inlog met een willekeurige gebruiker, moet gelijk de printer waar hij/zij toegang tot heeft bij de printers komen te staan en te gebruiken. Hoe ga ik dat voor elkaar krijgen?

iets onduidelijk? gewoon even vragen
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-09 19:51

pinodambini

Dr. Z. Vago

Dit kan je via je group policies regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 14:40

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

daveknoop schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:12:
iets onduidelijk? gewoon even vragen
mvg
Er ontbreekt het eea aan je topicstart, uit de faq:
  • Geef eerst globaal aan wat het probleem is.
  • Geef vervolgens aan waar je denkt dat het aan ligt.
  • Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
  • Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn.
  • Geef aan waarom je denkt dat jouw oplossing niet werkt of geef aan waarom je denkt dat dat niet werkt.
  • Je eigen oplossing heeft niet gewerkt. Als je begrijpt waarom niet, vertel dit dan. Als je dat niet begrijpt, kun je dat als "subvraag" in je topicstart opnemen.
  • Geef altijd aan wat voor eventuele foutmeldingen of waarschuwingen je krijgt.
  • Wanneer je alles duidelijk hebt uitgelegd, vat je je probleem samen en stel je de uiteindelijke vraag.
Als je even op google had gezocht op het distribueren van printers, dan was je vast onderstaande link wel tegengekomen waar het eigenlijk allemaal wel in voorgekauwd staat.

Printers distribueren via Groepsbeleid

Bij gebrek aan eigen inzet gaat dit topic dicht.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.