Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Server 2008 R2] shadow copy probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op een Server 2008 R2 machine heb ik voor een partitie shadow copy ingeschakeld waar de gebruikers van het domein gebruik moeten van gaan maken.

In die partitie heb ik verschillende mappen staan waaronder een hoofdmap waar de gebruikersdirectory's (zoals gespecificeerd onder de "Profile" tab) onder vallen.
Verder heb ik nog 2 hoofdmappen waar data in staat waar iedereen en specifieke personen toegang toe krijgen. Nu is het geval dat gebruikers alleen de "previous versions" tab te zien krijgen bij mappen/bestanden die onder hun persoonlijke user share vallen. Voor de overige shares krijgen ze die tab niet te zien.

Ik heb alle suggesties van deze pagina al bekeken, maar ik kom er niet uit.

1. partitie is NTFS
2. is ingeschakeld voor hele partitie
3. meer dan genoeg disk space (honderden GB's)
4. 3dubbelcheck en deze zijn er te over
5. shadow copy is scheduled voor elke week om 07:00
6. ze kunnen die van hun eigen home drive mapping ook zien en ik heb niets uitgschakeld (GPO etc.)
7. NVT
8. check

Iemand een idee nog....? :?

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-11 08:16

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Heb je administrative shares uit gezet soms op de volumes waarop het niet goed werkt?

Verwijderd

Topicstarter
@ InflatableMouse --> zal ik zo even checken

Als ik als local admin ben ingelogd op die server dan zie ik het tabje inclusief geschaduwde bestanden wel..

Verwijderd

Topicstarter
administrative shares zijn allemaal aanwezig en actief (ook nooit wat mee gedaan)

Verwijderd

Topicstarter
nobody a clue?

Verwijderd

Topicstarter
belangrijk detail

of je nou als domain admin of domain user bent ingelogd op een werkstation >> de eigen home drive (G:) is altijd goed verbonden, maar de overige shares "disconnected"

Afbeeldingslocatie: http://img841.imageshack.us/img841/9193/sie.png

/edit: ook nadat je er in bent geweest..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2011 08:57 ]

Pagina: 1