Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik moet zeggen dat ik het met de meeste beoordelingen van deze larsiano gewoon eens ben, het nut is misschien twijfelachtig maar wat is jouw probleem daarmee dan?
Waarom moet iemand gestraft worden omdat hij reviewscores geeft aan oude producten? Als dat niet de bedoeling is moet de mogelijkheid weggehaald worden.
Die opmerking over 'Lekker karma cashen' is ook een beetje typisch, je vindt het dus met name erg dat iemand karma krijgt voor het invullen van veel reviews op oude producten, waarom?
Hij stopt er toch gewoon zijn tijd in?
Ben jij er slechter van geworden? Merk je er wat van?
Waarom moet iemand gestraft worden omdat hij reviewscores geeft aan oude producten? Als dat niet de bedoeling is moet de mogelijkheid weggehaald worden.
Die opmerking over 'Lekker karma cashen' is ook een beetje typisch, je vindt het dus met name erg dat iemand karma krijgt voor het invullen van veel reviews op oude producten, waarom?
Hij stopt er toch gewoon zijn tijd in?
Ben jij er slechter van geworden? Merk je er wat van?
[ Voor 3% gewijzigd door Mental op 25-10-2011 13:58 ]
Daarom stel ik dus de vraag, wat is het nut hiervan, of is dit uberhaubt de bedoeling?
Welke 'waardering' kan je nu vastzetten naar 'minimale' reviews van producten, in relatie tot frontpage replies of compleet uitgewerkte reviews? (Waar wel tijd in zit, itt snel wat 6 klikjes doen).
Welke 'waardering' kan je nu vastzetten naar 'minimale' reviews van producten, in relatie tot frontpage replies of compleet uitgewerkte reviews? (Waar wel tijd in zit, itt snel wat 6 klikjes doen).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ben de mening toegedaan dat je vanwege een incident niet de hele methode op de schop moet nemen. Als hele volksstammen dit nou zouden doen dan is het een probleem maar dit hikje lossen we via maatwerk op of we laten het zo.
Maak eerst eens een keuze, gaat het je om de waardering (karma) van minimale reviews of om de minimale reviews zelf?SinergyX schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:37:
Daarom stel ik dus de vraag, wat is het nut hiervan, of is dit uberhaubt de bedoeling?
Als het om het eerste gaat, tsja.. jouw probleem.
Het tweede is inderdaad in een hoop productgroepen op zijn minst twijfelachtig, maargoed; je kan niet alles hebben.
Is karma zo belangrijk voor je dat je er zo'n groot probleem van maakt?
Pagina: 1