Hallo was ik weer, wij hebben een router/modem van KPN een THOMSON TG789vn al mijn games gaan hoog in de ping of hij lagt of soms zelfs kan je niet eens online gamen. Nu was ik wat aan en googlen en toen kwam ik er achter dat meer mensen dit probleem hebben al goed. Ik wou dus knutselen dat ik root toegang kreeg want zo als gewoonlijk heeft kpn alles lekker digt gespijkerd. nu was mijn vraag hoe kan je in die modem komen 192.168.2.254 is standaar gebruiker maar dit http://192.168.2.254/login.lp moet je toegang kunnen geven tot alle instellingen maar hoe kan je daar in komen zonder een eigen password te hebben het is toch absurt dat je niet zelf uit mag maken of je je firewall wel of niet aan hebt en welke poorten. Je kan wel poorten openen maar dat werkt 50% wel 50% niet dus ook bagger. ik heb ook al geprobeerd om een andere firmware er op te draaien maar zelfs dat hebben ze nog beveiligd.
iemand nog meer basic wachtwoorden of gewoon root wachtwoorden ?
Deze heb ik al geprobeert.
Inlognaam - Wachtwoord
Leeg - Leeg
Leeg - admin
Leeg - wachtwoord
Administrator - Wachtwoord
Administrator - wachtwoord
administrator - Wachtwoord
administrator - wachtwoord
Admin - Admin
Admin - admin
admin - Admin
admin - admin
Admin - Wachtwoord
Admin - wachtwoord
admin - Wachtwoord
admin - wachtwoord
Kpn - Kpn
Kpn - kpn
kpn - Kpn
kpn - kpn
en zo doorgaant met 2x hoofletters 1x hoofdletter begin 1x hoofletter eind 2x kleine letter etc.
wachtwoord - wachtwoord
ik word gek van deze router en kpn weigert me te helpen
#KL!@#@#
iemand nog meer basic wachtwoorden of gewoon root wachtwoorden ?
Deze heb ik al geprobeert.
Inlognaam - Wachtwoord
Leeg - Leeg
Leeg - admin
Leeg - wachtwoord
Administrator - Wachtwoord
Administrator - wachtwoord
administrator - Wachtwoord
administrator - wachtwoord
Admin - Admin
Admin - admin
admin - Admin
admin - admin
Admin - Wachtwoord
Admin - wachtwoord
admin - Wachtwoord
admin - wachtwoord
Kpn - Kpn
Kpn - kpn
kpn - Kpn
kpn - kpn
en zo doorgaant met 2x hoofletters 1x hoofdletter begin 1x hoofletter eind 2x kleine letter etc.
wachtwoord - wachtwoord
ik word gek van deze router en kpn weigert me te helpen