KML-file toevoegen aan iPad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05-2019
Ik zou graag aan de app Kaarten of Google Earth op mijn iPad een kml-bestand met coördinaten van bepaalde punten toevoegen. Weet weet of dit kan en op welke manier?
Ik heb her en der al wat naslagwerk verricht, maar kan tot op heden nog niet echt iets bruikbaars of duidelijks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 15:34

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Mail ze naar een account wat je op je ipad kunt openen, selecteer de KML file (vasthouden tot menu opkomt) en kies openen met Google Earth. (Moet je wel google earth op je ipad hebben staan, dus niet met maps proberen....)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kan je ze niet via iTunes toevoegen aan Google Earth op de iPad?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
Via jouw manier is het gelukt Coach4All. Bedankt.
Ik vraag me alleen af of het ook mogelijk is om de Google Earth app offline te draaien.

Ook ben ik benieuwd of ik verschillende KML-bestanden in de Google Earth app afzonderlijk aan of uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
Inmiddels ben ik er uit hoe ik de verschillende KML-bestanden in Google Earth op de iPad afzonderlijk aan en uit kan zetten. Wel ben ik tegen wat andere dingen aangelopen.

Ik zou graag een kml-bestand met daarin coördinaten van bepaalde plaatsen offline beschikbaar hebben op de iPad middels de app Kaarten en Google Earth. Hoe zou ik dat kunnen realiseren?