Ik heb het volgende systeem in elkaar gezet:
En deze voeding had ik al.
Nu heb ik alles in elkaar gezet en er een kopie van een windows cd met sp 2 erop, die ik nog had liggen er in gedaan. Nu gaat hij aan en staat er:
"Select correct boot device, or insert proper boot media and reboot"
Nu heb ik in de BIOS rondgekeken en mijn CD drive staat als 1e boot device en mijn HDD als 2e. Ik weet niet precies waar maar ik zag ergens dat ze op IDE staan (waar ik kan kiezen uit IDE, RAID en AHCI). Nu heb ik verschillende fora afgezocht naar oplossingen op dit probleem, maar dat gaat bijna altijd over een computer waar al een OS op staat/stond. Omdat deze nieuw is heb ik daar niks aan. Help me alsjeblieft.
Als er nog vragen zijn of extra informatie nodig is hoor ik dat graag
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Club3D CGAX-67724I HD6770 | € 91,40 | € 91,40 |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD502HJ, 500GB | € 38,99 | € 38,99 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 18,20 | € 18,20 |
| 1 | Fractal Design Core 1000 | € 32,- | € 32,- |
| 1 | AMD Athlon II X3 455 Boxed | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Corsair Builder CX430 V2 | € 36,- | € 36,- |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 20,85 | € 20,85 |
| 1 | Asus M5A78L-M/USB3 | € 54,- | € 54,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 353,44 | |
En deze voeding had ik al.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Recom Power Engine 450 Watt Plus | € 34,95 | € 34,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 34,95 | |
Nu heb ik alles in elkaar gezet en er een kopie van een windows cd met sp 2 erop, die ik nog had liggen er in gedaan. Nu gaat hij aan en staat er:
"Select correct boot device, or insert proper boot media and reboot"
Nu heb ik in de BIOS rondgekeken en mijn CD drive staat als 1e boot device en mijn HDD als 2e. Ik weet niet precies waar maar ik zag ergens dat ze op IDE staan (waar ik kan kiezen uit IDE, RAID en AHCI). Nu heb ik verschillende fora afgezocht naar oplossingen op dit probleem, maar dat gaat bijna altijd over een computer waar al een OS op staat/stond. Omdat deze nieuw is heb ik daar niks aan. Help me alsjeblieft.
Als er nog vragen zijn of extra informatie nodig is hoor ik dat graag